iove Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 jeg lurer på hvorfor du velger å ikke sette deg ned ned ved siden av en person på bussen? kan det være utseende til personen, lukt, energi? jeg tenker ofte på dette at folk setter seg sjeldent ved siden av meg, velger heller å stå.. synes det er veldig merkelig. jeg vet at jeg ikke lukter eller ser ekkel ut.. bruker bare litt parfyme, ser ut som en typisk 20 år gammel jente. de fleste jenter og damer setter seg ned, men sjeldent menn eller gutter..
superdupermeg Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Kommer litt an på strekningenen for min del. Er det en tur på under 15 min og jeg ikke er sliten trøtt, står jeg heller enn å sitte ved siden av fremmede. Jeg hater å sitte ved fremmede og det verste jeg vet er når fremmede setter seg helt oppå med når det er andre ledige plasser. Jeg skjønner hvorfor de setter seg når det er fullt, men når det er andre ledige rundt blir jeg rett å slett gretten. Ikke fordi det å sitte ved siden av fremmede er så forfedelig, men jeg har erfart at folk ofte setter seg over på mitt sete så jeg må sitte trangt, og jeg føler at de følger med på hva jeg driver med hvis jeg sitter på mobilen...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Fordi jeg må reise meg om du skal av før meg så klart. Anonymous poster hash: 2db07...65d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 - Fordi jeg skal bare noen få holdeplasser - At jeg ikke gidder å ta av meg sekken min i tillegg til overnevnte grunn - At den eneste plassen er ved siden av en haug med unger som ormer seg rundt - At det sitter en gjeng som er meget høylytte, slik at jeg ikke vil høre det jeg har på øret - At den som sitter der tar 1.5 sete, og jeg liker å ha litt mer enn 0.5 sete å sitte på - LUKT Anonymous poster hash: cb565...ee9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Jeg sitter på jobb hele dagen, så foretrekker å stå på bussen på vei hjem (så lenge jeg ikke er i veien om jeg gjør det). Har ingen verdens ting med personen ved det ledige setet å gjøre Ofte tenker jeg og at det sikkert kommer på noen som trenger den sitteplassen mer enn meg, så da lar jeg den like gjerne være ledig. Anonymous poster hash: a9b50...03d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Jeg sliter med sosial angst. Ser på det som en seier bare å klare å ta bussen i det hele tattAnonymous poster hash: bc58d...17c
Gjest Keikolina Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Ble så mobba på bussen på barne og ungdomsskolen, det sitter i mange år senere at ingen ville sitte ved siden av meg. Så tør ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 I tilfelle sidemannen promper. Anonymous poster hash: cd8f9...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå