frido Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Hei Kjæresten min og jeg har vært sammen i tre år, og vi har nettopp fått et barn sammen. Jeg opplever forholdet som trygt og sunt bortsett fra en ting: kjæresten min blir stadig usikker og sint fordi jeg har kontakt med noen gamle venner som er jenter. Dette er studievenner eller venner fra jobben som jeg setter stor pris på. Jeg har forsovet ikke møtt siden jeg ble sammen med min nåværende kjæreste, kun at en av dem f.eks ringer meg på bursdagen. Dette skape mye probDette er ikke eks'er eller noe sånt kun vanlige venner. Jeg har av begge kjønn, og mener dette må være "lov", men det mener ikke kjæresten min. Jeg prøver så godt jeg kan å forklare dette til kjæresten og gjøre henne trygg ved at hun kan være med om jeg skal møte en av dem. Noen av dem har også fått barn nå, og jeg skulle gjerne hat kontakt. Det betyr så mye for at jeg nå vurderer om forholdet er liv laga.
frido Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2015 Prøver å redigere her, går ikke... Skriver på mobilen men ble ikke ferdig og det ser lættis ut. Gidder noen admin å slette det?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Kontroll freaks er aldri verdt å spare på. Anonymous poster hash: a0d63...aa3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Det er ikke stort mer du kan gjøre. Rekner med at når dere prater om dette så er dere saklige og konstruktive? Pekefingersnakk og beskyldninger hjelper lite. Fint at du tilbyr henne å bli med slik at hun kan bli kjent med dem slik at det hele blir ufarliggjort, dumt av henne å ikke takke ja til dette.Anonymous poster hash: 2ff78...68c 1
Poserose Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Vil tro at eneste løsning er om du prøver å få kjæresten din til å bli venner med venninnene dine. Syns det er urimelig av henne å nekte deg å være venn med dem. Jeg hadde nok funnet det litt ubehagelig selv, men såpass får man tåle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå