AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Får man kjøpt det eller er det bare på kokosnøtt olje på glass/krukke som må smeltes før påføring som er å få kjøpt? Hva anbefales? Anonymous poster hash: 205e0...d0c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Kokosolje blir flytende ved ca 25 varmegrader. Under dette, så er den massiv. Ergo er kokosolje på krukke mye enklere. Jeg kjøpte noen flasker med kokosolje i Asia for litt siden, men har måtte varme opp og helt over på f.eks Tupperwearbokser slik at det er mulig å få tak i kokosolja. Når jeg skal bruke olja tar jeg bare en klump i hånda. Denne smelter i løpet av sekunder så det er ingen problem med solid kokosolje. Anonymous poster hash: 2b392...86a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Kokosolje blir flytende ved ca 25 varmegrader. Under dette, så er den massiv. Ergo er kokosolje på krukke mye enklere. Jeg kjøpte noen flasker med kokosolje i Asia for litt siden, men har måtte varme opp og helt over på f.eks Tupperwearbokser slik at det er mulig å få tak i kokosolja. Når jeg skal bruke olja tar jeg bare en klump i hånda. Denne smelter i løpet av sekunder så det er ingen problem med solid kokosolje. Anonymous poster hash: 2b392...86a Takk for svar:) TS Anonymous poster hash: 205e0...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Den smelter i hånden, ja. Jeg kjøper min på Meny til 79 kr. Samme som selges på helsekost til 179, faktisk. Anonymous poster hash: 7d72e...9fb
Cessa74 Skrevet 20. mars 2015 #5 Skrevet 20. mars 2015 Min krukke står på badet hvor det er varmere enn på feks kjøkkenet, og den er tilnærmet flytende så lenge krukken får stå der inne hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå