AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Driver og roter med en kar, noe jeg har gjort i ett års tid, så det begynner å bli seriøst.. Men han liker bilder av jenter opptil flere ganger daglig (nei, jeg stalker han ikke, men får det opp i "news feeden" min). Han har ikke likt noen av mine bilder, men veldig mange andres. Er dette bare en bagatell, eller hva? Og please, spar dere for kommentarer som: "herregiiiiid, du må kvitte deg med han asap", "du er schtøgg" osv. Anonymous poster hash: a9372...c3d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Rotet i ett år og det begynner å boikotte seriøst? Kjære vene, hadde det vært seriøst mellom dere hadde dere vært kjærester. Du blir holdt på gress.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc 1
99699 Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hva kan du forvente om dere har "rotet" sammen i ett år? "Roting" er ikke spesielt seriøst, så han roter vel med flere enn bare deg! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Rotet i ett år og det begynner å boikotte seriøst? Kjære vene, hadde det vært seriøst mellom dere hadde dere vært kjærester. Du blir holdt på gress.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc Hva kan du forvente om dere har "rotet" sammen i ett år? "Roting" er ikke spesielt seriøst, så han roter vel med flere enn bare deg! Rote er kanskje feil ord, drevet på, holdt på. Vi er ikke kjærester ennå fordi han jobber langt unna der vi bor. Og vi ser hverandre en gang i måneden. Han har aldri hatt kjæreste før og har litt problemer med det psykisk etter han mistet begge foreldrene sine i selvmord. Bare lurer på om det er vanlig at andre menn gjør sånn Anonymous poster hash: a9372...c3d
Olaf Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Det er ganske vanlig å "like" andres bilder på Facebook, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Rote er kanskje feil ord, drevet på, holdt på. Vi er ikke kjærester ennå fordi han jobber langt unna der vi bor. Og vi ser hverandre en gang i måneden. Han har aldri hatt kjæreste før og har litt problemer med det psykisk etter han mistet begge foreldrene sine i selvmord. Bare lurer på om det er vanlig at andre menn gjør sånn Anonymous poster hash: a9372...c3d Ja, både kvinner og menn pleier å ha sex med mennesker av det motsatte kjønn selv om de ikke er interessert nok til å bli sammen med dem. Jeg ser du har konstruert en rekke unnskyldninger for ham, så du slipper å ta innover deg at han ikke egentlig vil ha deg som kjæreste. Det må du slutte med. Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc 1
Cashbah Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor skal han ikke få lov til det? For det første er dere jo ikke sammen, for det andre hadde det vært langt innafor grensa om dere var det. Å "like" et bilde er jo bare hyggelig,d et er ikke mer enn det. Med mindre han bare liker bikinibilder da, men det er jo noe annet... 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Det er ganske vanlig å "like" andres bilder på Facebook, ja. Så bra! Haha, litt paranoid, kanskje. Ja, både kvinner og menn pleier å ha sex med mennesker av det motsatte kjønn selv om de ikke er interessert nok til å bli sammen med dem. Jeg ser du har konstruert en rekke unnskyldninger for ham, så du slipper å ta innover deg at han ikke egentlig vil ha deg som kjæreste. Det må du slutte med.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc Han har aldri hatt sex før han traff meg heller Unnskyldninger? Det at han har mistet sine foreldre i selvmord i en ung alder, er ingen unnskyldning. Han går til psykolog og snakker om sine problemer.. Greia er at jeg fint klarer meg uten han som kjæreste, ville bare høre med folk om slik "oppførsel" er normalt på sosiale medier. Anonymous poster hash: a9372...c3d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor skal han ikke få lov til det? For det første er dere jo ikke sammen, for det andre hadde det vært langt innafor grensa om dere var det. Å "like" et bilde er jo bare hyggelig,d et er ikke mer enn det. Med mindre han bare liker bikinibilder da, men det er jo noe annet... Haha, er absolutt ikke bikinibilder han liker.. Bare syns det er litt merkelig at han liker så mange andres bilder på Facebook, men ikke mine Neida, men er ikke avgjørende uansett! Anonymous poster hash: a9372...c3d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Så bra! Haha, litt paranoid, kanskje. Han har aldri hatt sex før han traff meg heller Unnskyldninger? Det at han har mistet sine foreldre i selvmord i en ung alder, er ingen unnskyldning. Han går til psykolog og snakker om sine problemer.. Greia er at jeg fint klarer meg uten han som kjæreste, ville bare høre med folk om slik "oppførsel" er normalt på sosiale medier. Anonymous poster hash: a9372...c3d Å like andres bilder er vel det mest normale, ja.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 Haha, er absolutt ikke bikinibilder han liker.. Bare syns det er litt merkelig at han liker så mange andres bilder på Facebook, men ikke mine Neida, men er ikke avgjørende uansett! Anonymous poster hash: a9372...c3d Han er vel bare flau over deg.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Han er vel bare flau over deg.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc Ja, mest sannsynlig. Sikkert derfor han går rundt og sier til alle at han er sammen med meg Anonymous poster hash: a9372...c3d 1
got2go Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 Han er vel bare flau over deg.Anonymous poster hash: 4e5f4...7bc Gidd da
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #14 Skrevet 16. mars 2015 Liker han bilder av gutter der og? I såfall er han garantert homo.... Anonymous poster hash: 6b590...782
99699 Skrevet 16. mars 2015 #15 Skrevet 16. mars 2015 Jeg tror du skal slutte å tolke og analysere all informasjon du kan finne ut om han. Hvis du vil kan du stalke han til grader, avlytte ham, lese SMS'er m.m.. Du får ikke vite all historie til denne informasjonen du får tak i, så du vil bare ødelegge for deg selv og forholdet mellom dere to.
Gjest Castielz Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Social media, srs bznz, noen mennesker gir meg migrene...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #17 Skrevet 16. mars 2015 Jeg forstår det er ubehagelig for deg, ts. Det er lett å tenke at han kanskje liker bilder av andre jenter for å gi de oppmerksomhet samt vise at han er interessert. Noen gutter liker bilder pga dette. Noen liker fordi det er jenter han er god venn med, og han ikke mener noe annet enn å være en venn med det. Og noen gjør det for å gjøre den de holder på med sjalu(de er vel i et mindretall) Anonymous poster hash: 954d6...f94
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #18 Skrevet 16. mars 2015 Ja, mest sannsynlig. Sikkert derfor han går rundt og sier til alle at han er sammen med meg Anonymous poster hash: a9372...c3d Og så er dere ikke sammen? Da lyver han jo også. Nei, finn deg en ærlig en. Anonymous poster hash: cf03a...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå