nybegynner i livet Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Hei har netopp kjøpt meg noen nye dr. Martins sko og er kjempe fornøyd med utsende på de men jeg er plaget av at de er kjempe vonde og gå med og etter bare en liten gå tur med de i går fikk jeg store blemmer på hælen og oppå foten... har hørt at det bare er å gå dem ut så blir de kjempe gode å gå med, men har noen noe erfaring med dette sånn at det kanskje kan gå litt fortere? plis svar noen?
sweg Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Mine første Dr Martens var FORFERDELIGE i to dager. Hadde gnagsår oppå foten faktisk xD Gikk seg til etterhvert, og de er fortsatt like digge, 3 år etterpå Du må bare pine deg gjennom det, men det er verdt det. De neste parene var definitivt mindre vonde å gå inn. Kanskje føttene mine er herdet?
Tøytigern Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Kjøp en spray på skobutikken, som er beregnet på å myke opp skinnet i sko som gnager. Spray på innsiden og gå med dem inne. Noen tar på våte sokker og går med dem inne. Det er en billigere løsning. Husk å bruke gnagsårplaster! 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Mine gikk seg aldri til, var ubehagelige fra første til siste dag. For min del var det ikke verdt det. Men hva med litt tykkere sokker nedi for å vide de ut e.l.? Anonymous poster hash: a9f20...c88
nybegynner i livet Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2015 Kjøp en spray på skobutikken, som er beregnet på å myke opp skinnet i sko som gnager. Spray på innsiden og gå med dem inne. Noen tar på våte sokker og går med dem inne. Det er en billigere løsning. Husk å bruke gnagsårplaster! hmm... jeg trur jeg skal prøve en av de løsningene hvis de ikke blir bedre innen 2 dager, tusen takk for svar.
Kjibba Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ta på deg skoa og varm skinnet med hårføner, og gjerne våte sokker. Dei er grusomme å gå med i starten! Men det kjem seg og dei blir knallgode Endret 16. mars 2015 av Kjibba
Bao Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Jeg dusja med mine. Gikk deretter rundt i huset med de i tre timer, så lot jeg de tørke. Dagen etter passet de perfekt 1
Tøytigern Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Jeg dusja med mine. Gikk deretter rundt i huset med de i tre timer, så lot jeg de tørke. Dagen etter passet de perfekt Men, du kan også risikere at de blir stive og får saltrender om du gjør dette. Så jeg ville valgt våte sokker.
Bao Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Men, du kan også risikere at de blir stive og får saltrender om du gjør dette. Så jeg ville valgt våte sokker. Fikk tipset av storebroren min som hadde gjort det samme i militæret. Gikk helt fint med hans sko, og mine sko, som forøvrig nå er fem år gamle
Emelisse Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Det er en del av pakka å lide seg gjennom startfasen med nye Dr. Martens. Bare å plastre som en helt og la det stå til. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #11 Skrevet 17. mars 2015 Men, du kan også risikere at de blir stive og får saltrender om du gjør dette. Så jeg ville valgt våte sokker. Får ikke saltrender i ferskvann .Anonymous poster hash: 8978f...91c 2
SmallTalk Skrevet 17. mars 2015 #12 Skrevet 17. mars 2015 Bruk doble sokker med nylonstrømper (tynne pen-strømper) innerst. Da tar sokkene av for friksjonen og du reduserer risikoen for gnagsår. Allerede oppståtte gnagsår er det ikke noe annet å gjøre med enn å plastre med gnagsårplaster. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #13 Skrevet 17. mars 2015 nesten alle får litt vondt av de i starten,man må gå de inn de former seg etter foten din,blødde av de første dagene med de men ettehvert ble de kjempe gode å gå i Anonymous poster hash: 160c3...0d2
loppekasse Skrevet 17. mars 2015 #14 Skrevet 17. mars 2015 Pakk føttene inn i sportstape, nylonstrømper og så vanlige strømper! Dr Martens er grusomme å gå inn, men åh så kule de er!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 Får ikke saltrender i ferskvann .Anonymous poster hash: 8978f...91c Det er ikke bare havsalt som er salt.. Det er mineraler i alt vann Anonymous poster hash: 31eb2...31b
Sola de Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 Jeg fikk alltid gnagsår i mine, hvor enn mye jeg gikk i de.
Persephone Skrevet 23. mars 2015 #17 Skrevet 23. mars 2015 Jeg hadde hørt de var vonde å gå inn, men jeg måtte lære det på den harde måten. Det gnagde godt bare borti veien der jeg bor, og jeg blødde da jeg kom til skolen. Klarte ikke å gå med dem mer enn et par ganger i uka. Men det hjelper godt å ha et par våte sokker og gå rundt med dem inne.
Apocalypse Skrevet 23. mars 2015 #18 Skrevet 23. mars 2015 Alle mine par har vært jævlige å gå inn, men tjukke sokker hjelper litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå