AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Har så dårlig samvittighet og er livredd for å bli overvektig. I går spiste jeg helt til jeg trodde magesekken skulle sprenge, hadde så vondt. Dette er hva jeg spiste, tror jeg spiste over 5 tusen kalorier - det samme gjorde jeg på lørdag. 2 brødskiver, ën med eggerøre og laks og den andre med sukkerfri syltetøy. 2 tallerkner med pavlovakake, 7 ss is(?), MASSE sjokolade og smågodt (sikkert over 400 gram), 3 store brownies kakestykker, 2 never potetgull, masse pommes frites og kylling. Spiste også veldig mye på lørdag Har så dårlig samvittighet. Pleier å spise sunt, hadde akkurat klart å holde meg uten snop i 2 uker, men sprakk i helgen. Feiret blant annet bursdagen min i går og var i bursdag på lørdag. Vet ikke hva jeg skal gjøre, får bare lyst til å gråte og ikke spise noe resten av uken. Har totalt ødelagt uken. Burde jeg bare fortsette å spise som vanlig? tror du jeg legger på meg mye etter denne uken? Er normalvektig, 163 cm og veier rundt 53-54 (sikkert mere nå) Anonymous poster hash: 92ee4...d9e
Anim92 Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Trur dette går veldig fint, du blir ikke overvektig av en helg med litt ekstra kos:) Slapp av:)
Gjest Inggolf Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Oiii, shitt ass! ................. .......Shit, hvor flink du er til å trolle!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Oiii, shitt ass! ................. .......Shit, hvor flink du er til å trolle! ? Anonymous poster hash: 92ee4...d9e
sweg Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Tro meg, jeg spiste MYE mer når jeg led av overspising, og det nesten hver dag. La på meg 10 kg på en periode på 6-8 mnd. Så om du blir overvektig etter en helg? Nah, da måtte du svelgt en kettlebell på 32 kg eller noe 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Du, det gjør INGENTING. Alle går på en smell noen ganger. Bare forsett å spise sunt sånn som før, så kommer ikke den ene gangen til å bety noe. Det er viktig å unne seg god mat. Anonymous poster hash: ee532...c8e
Gjest The damned Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ok, høres sikkert krass ut nå, men når skal folk forstå at en-to dager hvor man spiser mye mer og usunt ikke har noe å si hvis man ellers spiser sunt og trener? Hvis det skjer ofte, så kan man jo heller begynne å tenke på at man kanskje bør gjøre noen endringer. P.S. Kanskje du skal begynne å ha en dag i uken hvor du unner deg noe godt, så slipper du kanskje å sprekke og spise så mye. Endret 16. mars 2015 av The damned
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Spis som vanlig. Denne ene helgen har ingenting å si. Du legger ikke på deg av denne ene gangen. Anonymous poster hash: 74087...cc6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #9 Skrevet 17. mars 2015 Jeg gjorde sånn en dag i uka i to år mens jeg slanka meg - for så å ha kommet ned til den vekta jeg ville ha - det gikk heeelt fint fordi jeg spiste sunt og trente resten av uka. Gikk likevel ned i vekt. Kalte det fråtsedag. Ikke noe farlig i det hele tatt. Hvis du veier deg vil vekta kanskje vise mer, men det er blant annet fordi kroppen binder vann av sånn mat. Du legger ikke på deg fett av bare et par dager med sånn mat. Da måtte du spist mange pakker med smør, da! Anonymous poster hash: 933b0...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå