AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skal kjøpe en gave til mor og nyfødt barn. Jeg har aldri hatt småbarn i familien så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Har vært litt på nett og sett på klær. Er noen fine kjoler etc som hadde vært fint, men bruker nyfødte egentlig kjole noen gang? Noen mammaer her som har noen tips? Anonymous poster hash: 6a54a...291
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Jeg ville styrt unna klær, små barn vokser utrolig fort ut av klærne sine, og sannsynligheten er stor for at de allerede har mer enn nok. Jeg ville kanskje heller prøvd å finne noe godt til mor, en god ost, såpe, nøtteblanding... Forbruksvarer som hun kan kose seg med pleier å være populært Anonymous poster hash: 18e58...101
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Noe nyttig. Knyttelue i ull er en kjærkommen gave her i huset, er den hjemmelaget troner den på toppen av ting jeg blir glad for. Søte blondekjoler er ikke det helt store. Til mor er noe etandes kjempebra. Frosne, hjemmelagde middager, f.eks en isboks med hjemmelagde kjøttkaker ville blitt satt pris på her i huset. Eller rundstykker f.eks. Det vi fikk var blomsteroppsatser. Mange av dem. De er pene, men tok myye plass, noe vi hadde lite av i utgangspunktet. Og de måtte vannes innimellom bleieskift, flaskekoking, pumping, amming av sta, skrikende baby, klesvask og mye annet forefallende. Jeg var egentlig litt lettet da de hadde visnet og de kunne kastes. Høres sikkert fryktelig utakknemlig ut nå. Men selv om jeg takket pent og smilte for blomsteoppsatser ble jeg ikke oppriktig glad for dem. Anonymous poster hash: 9de8f...ff8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Svigerinnen min ønsket seg klær til den lille da hun ikke hadde kjøpt klær selv. Anonymous poster hash: 22e56...629
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skal kjøpe en gave til mor og nyfødt barn. Jeg har aldri hatt småbarn i familien så jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Har vært litt på nett og sett på klær. Er noen fine kjoler etc som hadde vært fint, men bruker nyfødte egentlig kjole noen gang? Noen mammaer her som har noen tips? Anonymous poster hash: 6a54a...291 For en omtenksom mann du er! "Mor" vil garantert aldri glemme at du ga henne en liten gave på sykehuset etter st hun har båret frem deres nye verdensborger! Tips: -Gullsmeden: armbånd, smykke, ring eller øredobber Vil bare for alltid og fantastisk med noe inngravert! Mor på sykehuset er sårbart for henne og hun vil aldri glemme det.Anonymous poster hash: d2f02...7b3
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Synes det er fint med klær, men kjøp litt større størrelser, type 68 og oppover. Jeg har iallefall kun kjøpt de minste størrelsene selv
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 For en omtenksom mann du er! "Mor" vil garantert aldri glemme at du ga henne en liten gave på sykehuset etter st hun har båret frem deres nye verdensborger! Jeg er ikke pappaen og heller ikke en mann, he he! Jeg er bare en dame med null peiling på hva mødre og babyer trenger Men uansett takk for fine tips TS Anonymous poster hash: 6a54a...291
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Takk for mange fine tips Blir nok noen praktiske klær i litt større str og kanskje en liten ting til mor. Skal styre unna blonder og blomster! Hilsen TS kvinne :D Anonymous poster hash: 6a54a...291
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #9 Skrevet 21. mars 2015 Sånn sett med avtrykk i gips for hender og føtter er et tips Anonymous poster hash: 6ee4e...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå