Gå til innhold

Ung kvinne satte seg ved siden av meg på bussen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bussen var halvfull, likevel satte den unge kvinnen seg ved siden av meg på bussen. Det var massevis av ledige plasser i bussen hvor hun kunne ha sittet alene. Likevel satte altså denne unge vakre kvinnen, jeg tippe 20-25 år, seg ved siden av meg. Jeg mistenker hun gjorde det fordi hun likte meg. Hva tror dere?

Jeg fikk et innfall om å ta frem mobilen og skrive; "Til deg som sitter ved min side, jeg synes du er så vakker, kunne du vært interessert i å spise middag på restaurant i morgen sammen med meg?".

Hun ville garantert sett meldingen om jeg hadde hatt mobilen åpenlyst fremme i fanget mitt. Hadde det vært for drøyt eller bare positivt? Grei måte å sjekke opp jenter på?

Ps. Jeg er i slutten av 30-åra.

Anonymous poster hash: c9832...5c7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var nok helst en tilfeldighet. Jeg setter meg også på ledige seter om bussen er halvfull da jeg ikke liker å sitte for langt bak, blir kvalm.

Anonymous poster hash: 2fc86...0bb
  • Liker 20
Skrevet

Er du helt sikker på at lommeboka di fremdeles lå i jakkelomma da hun forsvant? :lur:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var nok helst en tilfeldighet. Jeg setter meg også på ledige seter om bussen er halvfull da jeg ikke liker å sitte for langt bak, blir kvalm.

Anonymous poster hash: 2fc86...0bb

Jeg satt langt bak.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert hun mente noe med det. Jeg pleier å unngå å sette meg ved siden av noen jeg synes er veldig kjekk...

Hvis du skulle prøvd å komme i kontakt med henne hadde det vært bedre at du sa noe, det hadde bare blitt rart om du skrev det så hun skulle se det. Jeg hadde i hvert fall heller villet at noen skulle snakke til meg.

Anonymous poster hash: d2015...1a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Okei, tror nok du må jekke deg ned noen hakk...

Anonymous poster hash: b2f52...143
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det mobiltrikset du tenker på hadde ikke funket på meg, i hvert fall. Virker litt krampe.

Anonymous poster hash: e72c8...a4c
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så det er mye bedre om jeg dropper mobilen og heller spør henne direkte?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne startet en samtale om nettopp bakerste plass. eller lignende. At den er best, kanskje man har best oversikt...et eller annet. Bare for å få en samtale igang. En helt casual samtale.

Anonymous poster hash: 890a3...83b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så det er mye bedre om jeg dropper mobilen og heller spør henne direkte? Anonymous poster hash: c9832...5c7

Så lenge du er høflig, oppfører deg normalt og tar nei for et nei, så vil jeg si ja. Det vil selvfølgelig også hjelpe om du er sjarmerende av natur.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er høflig, oppfører deg normalt og tar nei for et nei, så vil jeg si ja. Det vil selvfølgelig også hjelpe om du er sjarmerende av natur.

Ok. Selvfølgelig har jeg dannelse. Jeg har lagt merke til denne jenta. Hun tar sammen bussen som meg jevnlig. Hun smilte til meg før hun satte seg ned og underveis på bussturen tok hun seg til håret sitt og tvinnet det. Er ikke det et slags tegn på at hun liker meg?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Selvfølgelig har jeg dannelse. Jeg har lagt merke til denne jenta. Hun tar sammen bussen som meg jevnlig. Hun smilte til meg før hun satte seg ned og underveis på bussturen tok hun seg til håret sitt og tvinnet det. Er ikke det et slags tegn på at hun liker meg?

Herregud du oppfører deg som en 14 åring..

Anonymous poster hash: 4b1ed...86a

• Liker 21
Skrevet (endret)

Dersom du har sett henne før og du tror at hun kjenner deg igjen, stiller det seg litt anderledes, men jeg ville fortsatt vært forsiktig med hvordan du signaliserer til henne at du ønsker å bli kjent med henne.

Endret av Trygve81
  • Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg smiler alltid til folk: Eksempelvis på vei hjem, til betjeningen på butikken, på buss når jeg skal sette meg ned ved siden av noen etc. Dette anser jeg som vanlig høflighet. Det betyr ikke at jeg liker dem ( i den forstand at jeg vil noe mer enn dette ). Jeg tar meg ofte i håret uten å være klar over det. Jeg er ganske jentete av meg.

Når det er sagt var forslaget ditt altfor direkte. Jeg ville heller gått for en helt vanlig samtale. Dette for å forsikre hvor du har henne først før du tar neste steg.

Ofte er det slik at når vi liker noen ser vi etter tegn for å bekrefte det vi ønsker å se. Disse kan være tegn som i realiteten ikke er der.

Derfor er det viktig å trå varsomt. For din egen del.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Selvfølgelig har jeg dannelse. Jeg har lagt merke til denne jenta. Hun tar sammen bussen som meg jevnlig. Hun smilte til meg før hun satte seg ned og underveis på bussturen tok hun seg til håret sitt og tvinnet det. Er ikke det et slags tegn på at hun liker meg? Anonymous poster hash: c9832...5c7

Tror ikke vi skal anta at det betyr mer enn at hun kjenner deg igjen og hårtvinning betyr ikke noe som helst. Finn på et eller annet du kan spørre henne om så du får prata litt med henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun var redd for at noen ekle skulle sette seg ved siden av henne hvis hun satt på en helt ledig plass? Jeg har satt med med folk som ser trygge ut selv om bussen er halvfull før, fordi jeg er rett for at ekle, muligens farlige mennesker som går på bussen samtidig som meg skal sette seg ved siden av meg. Kanskje det var noen som ventet ved samme busstopp som hadde kommet med ekle tilnærmelser mens de ventet, og hun ble redd?

Anonymous poster hash: ea822...2e2
  • Liker 3
Skrevet

For alt du vet har hun satt seg ved siden av deg for å slippe å bli sittende ved siden av noen som kommer på senere. Enig med de andre som sier du bør starte en samtale med henne, da er det litt lettere å se an oppførselen. Hadde du gjort et slikt "mobilstunt" med meg, eller spurt meg rett ut, hadde sannsynligheten vært større for at du skremte meg vekk enn at du fikk den responsen du ønsket deg, selv om jeg kanskje i utgangspunktet ikke hadde tenkt noe negativt om deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg smiler alltid til folk: Eksempelvis på vei hjem, til betjeningen på butikken, på buss når jeg skal sette meg ned ved siden av noen etc. Dette anser jeg som vanlig høflighet. Det betyr ikke at jeg liker dem ( i den forstand at jeg vil noe mer enn dette ). Jeg tar meg ofte i håret uten å være klar over det. Jeg er ganske jentete av meg.

Når det er sagt var forslaget ditt altfor direkte. Jeg ville heller gått for en helt vanlig samtale. Dette for å forsikre hvor du har henne først før du tar neste steg.

Ofte er det slik at når vi liker noen ser vi etter tegn for å bekrefte det vi ønsker å se. Disse kan være tegn som i realiteten ikke er der.

Derfor er det viktig å trå varsomt. For din egen del.

Ja. Her gjelder det å være forsktig og ikke drite seg ut. Denne unge kvinnen er virkelig nydelig. En sann engel. Tror kanskje det er smartest å ta meg en lang kald dusj og ikke være for direkte. Prøve heller å innlede en normal samtale. Forøvrig når hun satt ved siden av meg så var lente hun benet sitt mot mitt. Selv om det var god nok plass til ikke å gjøre det. Det gjør vel man ikke sånn uten videre?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått en slik tilnærmelse av en tidfeldig en på bussen, så hadde jeg reist meg og satt meg et annet sted. Æsj.

Anonymous poster hash: ea822...2e2
  • Liker 7
Skrevet

Jeg tvinner håret mitt i hytt og pine, og det betyr ikke at jeg er interessert i de mannfolkene som måtte være i nærheten når håret tvinnes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...