AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har skinne på hånda som lukter en blanding av mensen og sure sokker. Føler ikke det fungerer å vaske den bare med vann. Lukta forsvinner ikke. Kan ikke vaske hånden med såpe pga sårene, men kan jeg vaske skinnen med f.eks eddik? Vil lukta da kanskje gå vekk? Anonymous poster hash: 32caa...be0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hva er denne laget av? myk plast og en del stoff/borrelås (kan derfor ikke vaskes i varmt vann for da mykner den) Anonymous poster hash: 32caa...be0
PPM Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Ok. Bare ikke det er gips i den, da går det ikke bra med eddik. Eddik lukter jo ikke sånn der veldig godt det heller da, og er vel ikke så trivelig å ha i sår. Men du kan vel prøve, så lenge du kan få spylt det godt av med vann etterpå.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Ok. Bare ikke det er gips i den, da går det ikke bra med eddik. Eddik lukter jo ikke sånn der veldig godt det heller da, og er vel ikke så trivelig å ha i sår. Men du kan vel prøve, så lenge du kan få spylt det godt av med vann etterpå. Ja, jeg har bandasje mellom skinnen og handa og kan ta av skinnen når jeg vasker den. Takk for svar. Da tester jeg med eddik. Anonymous poster hash: 32caa...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå