Gå til innhold

gruppetrening på sats/elixia? 151 alternativer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er relativt utrent, 30 år, slank men slapp i fisken.

Vil melde meg på gruppetrening på sats/elixia, noe med høyt tempo, gøy, middels utfordrende. Ikke yoga og ikke for mye dill-dall som strikk, baller etc.. Noen som kan gi meg tips om hva jeg bør sjekke ut? på hjemmesiden er det 150 ting å vege blant..ikke lett å orientere seg

Anonymous poster hash: 3654f...d0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem på Nr1fitness og der har de mange forskjellige gruppetreninger i uken.

De har spinning for nybegynnere og langkjøring 2timer. De har Zumba, bodypump og en del andre gruppetreninger! Jeg er veldig fornøyd med Nr1fitness, for der har de alt, og man kan gå på hva man vil.

Du kan lese mer om hvilke timer og gruppetreninger de har på: http://nr1fitness.noså trykker du innpå timeplaner

Skrevet

Jeg er på sats/elixia og liker best zumba

AnonymBruker
Skrevet

Shape-timene er greie, du bruker vekter og noen bruker strikker, men timene er enkle. 30 min pulse og så 30 minutter core er også en fin kombinasjon, da er det først hopp og sprett og så kjernemuskulatur (mage/rygg) i core-timen. Selv sverger jeg til spinning, men prøver å få med meg et par core eller shape-timer i uka.

Anonymous poster hash: be8fd...d70
Skrevet

Jeg synes power, trx og kettlebell er artigst!

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt tøffere timer, men jeg foretrekker Crosstraining og Preformance High-Intensity. Det er høyt tempo og ganske tunge øvelser så disse timene kjenner man godt etterpå.

Anonymous poster hash: 47783...fa6
AnonymBruker
Skrevet

Spinning, TRX, Box og Core.

Strength & core + Power bruker man vektstang, manualer og stepkasse. Litt utstyrsslit, men verdt det :)

Anonymous poster hash: 2bfac...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...