Gå til innhold

Vippeserum - hvilket skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalinger og erfaringer takk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Castor-oil (avføringsmiddel) eller olivenolje og litt vaselin. Mine vipper ble merkbart lengre av dette

Anonymous poster hash: 4f5b9...e94

Skrevet

Avføringsmiddel?? Blir de mer fyldige også ?

AnonymBruker
Skrevet

Castor-oil/avføringsmiddel, ja :) Jeg syns de blir fyldigere, de blir hvert fall sterkere og lengre. Jeh måtte slutte å ta på vippene nede, for de ble for lang :P Jeg blander litt vaselin og Castor-oil, og tar på før jeg legger meg.

Skrevet

Ok. Høres bra ut. Da får jeg teste det:) takk for tips !

AnonymBruker
Skrevet

Bare å grave seg i ræva og smøre på.

Anonymous poster hash: 05c24...946

AnonymBruker
Skrevet

Verdt å prøve før du løper noe dyre greier hvert fall :) Jeg kjøpte Castor-oil billig på ebay :)

• Liker 1
Skrevet

Castor oil funka ikke for meg :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett at noen av "youtube-guruene" blander castor oil med f.eks. mandelolje, kokosolje, avokado-olje, jojobaolje, etc. Er det noen her som vet om det betyr at man kan få lengre øyevipper av alle typer (plante)olje, og ikke bare av castor oil? :sminkedokke:

Anonymous poster hash: 56a33...0ac
AnonymBruker
Skrevet

Castor-oil/avføringsmiddel, ja :) Jeg syns de blir fyldigere, de blir hvert fall sterkere og lengre. Jeh måtte slutte å ta på vippene nede, for de ble for lang :P Jeg blander litt vaselin og Castor-oil, og tar på før jeg legger meg.

fikk også best i test! vandt over andre serum midler

Anonymous poster hash: 2b948...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Men dere som har brukt castor oil. hva bruker dere til å påføre det med? jeg brukte en maskara børste, men det endte med at jeg om natten også fikk litt olje under øynene noe som resulterte i hår uner øynene.....

Anonymous poster hash: f0bae...909
Skrevet

Men dere som har brukt castor oil. hva bruker dere til å påføre det med? jeg brukte en maskara børste, men det endte med at jeg om natten også fikk litt olje under øynene noe som resulterte i hår uner øynene.....

Hehe det høres litt usannsynlig ut

AnonymBruker
Skrevet

Hehe det høres litt usannsynlig ut

Mulig det. Jeg mener ikke rett under øynene, men øverst ved kinn benet der det allerede er hår. Disse ble lenger og mørkere..

AnonymBruker
Skrevet

Mulig det. Jeg mener ikke rett under øynene, men øverst ved kinn benet der det allerede er hår. Disse ble lenger og mørkere..

Jeg hadde samme problem!! Det dunhåret ble mye kraftigere. Fant ikke løsning på problemet dessverre :/

Skrevet

Oj. Hvis dere har hatt vippeserum før kan dere jo bruke den tomme beholderen? Eller en tynn pensel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte tomme mascara "beholdere" på ebay, og tok oljen i de :) Men den smitter alikevel litt av under øyet :/

Skrevet

Bruker Castor Oil på natten og noen ganger Lash Serum på dagen.

Påfører oljen med en q-tips. Dypp den lett og dra av det meste på kanten av flasken. Det skal bare bitte litt til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere det til å smitte av? Dere skal bare putte det på vipperoten, ikke på selve vippen.

Anonymous poster hash: eeb71...eec
Skrevet

Påfører på brynene bare med fingrene. På vippene bruker jeg q-tip. Husk at det bare skal bittelitt olje langs røttene. Du trenger ikke sause inn vippene, da blir øynene bare iririterte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...