Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brunt hår, men jeg har blå øyne og alle søsknene mine er blonde... tror dere at kanskje jeg hadde passet til blondt hår også?

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve, men så sier alle at det er så dyrt og at det sliter på håret. Men jeg har aldri bleket det får... bare tuppene litt når jeg hadde ombre look. :sukk: Dessuten er jeg redd for at frisøren ikke greier å gjøre mitt brune hår til en fin blond farge... jeg har ikke lyst at det skal se slitt og hvitt ut... eller gult! Jeg vil ha litt sånn gyllen blondt.

Anonymous poster hash: b81e5...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blå øyne vil jeg tro du kler lysere hår ja.Det er ikke vanskelig å få brunt hår så lyst som du vil. Frisøren kan hjelpe deg med dette,så du unngår gult eller slitt hår.Du kan også velge å ta noen blonde striper hvis du ikke vil helbleke.Det kler de fleste,og sliter mye mindre på håret. Deretter kan du gradvis stripe det lysere om du vil det.

Hvis du vil ha en mer varm tone kan du ta en glansvask i en gyldenblond nyanse etter at du har bleket/stripet det.Dette gjør jeg ofte selv (min naturlige hårfarge er brun).

AnonymBruker
Skrevet

Takk. :) Jeg har lurt på om jeg bør kanskje stripe det. Jeg tror det er det moren min gjør med sitt hår. Hun har også litt mørkt hår som meg.

Anonymous poster hash: b81e5...327
Skrevet

Ja blondt hår er veldig fint, har det selv, helt nydelig. :)

Skrevet

Det kan absolutt være fint med lysere hår og blå øyne, så det er vel bare å prøve? Det beste er jo å lysne det over tid, og da legge inn striper. Da blir ikke forandringen så stor med en gang, og det sliter ikke like mye på håret. Da er det også litt enklere å gi tilbakemeldinger til frisøren om du ønsker at fargen skal være varmere/kaldere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...