Yzma Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Noen som vet om noen gode videoer eller lignende som man kan gjøre hjemme? Jeg er særdeles uaktiv men relativt slank, og vil gjerne prøve å stramme opp litt. En gym er for øyeblikket uaktuelt da jeg har veldig lett for å bli støttemedlem. Så, pøs på med videoer, timeplaner o.l eller tips :D Jeg blir veldig gla' Endret 16. mars 2015 av Gwynevere
Gjest The damned Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Jeg er medlem av Livegym.no. Koster 50 kroner i måneden og da får man tilgang på endel videoer i tillegg til den daglige timeplanen deres. De har både lette timer og noen som er hardere. Det har fått meg opp av sofaen og liker veldig godt videoene til hun som heter Marte Vårdal. Hun er flink til å motivere Høres vel ut som jeg er sponset, men er ikke det altså Endret 16. mars 2015 av The damned
Gjest Ketchupjenta Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Gå innpå blogilates.com og følg måndentlige kalenderer. (Begynn med nybegynner kalenderen først). Du søker kjapt på youtube det som står for dagen og gjør det Cassie gjør. Jeg har holdt på i en god måned og elsker det! Cassie er kjempe positiv og motiverende:)
Gjest earlgrey Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Gå innpå blogilates.com og følg måndentlige kalenderer. (Begynn med nybegynner kalenderen først). Du søker kjapt på youtube det som står for dagen og gjør det Cassie gjør. Jeg har holdt på i en god måned og elsker det! Cassie er kjempe positiv og motiverende:) Signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå