Sally Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 Var i dag en rundtur på diverse butikker for å se etter strømper. Jeg oppdaget at prisen varierte fra 65 kr til 250 kr. Så da er mitt spørsmål: Hvilket merke annbefaler dere/har dere valgt? Og hva betalte dere? En venninne av meg som giftet seg i fjor annbefalte meg å bruke stay-ups, da torseletten ble dratt ned av strømpene. Kanskje et tips til andre..
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Jeg har gjort samme erfaring med strømper jeg også, men jeg skal prøve å sy inn torsoletten slik at den ikke sklir nedom jeg bruker slike strømper. Strømpene har jeg kjøpt via en brudebutikk og disse er av en mye bedre kvalitet enn de strømpene man kjøper i de vanlige kjedebutikkene. Allikevel anbefaler jeg stay-ups'ene de har hos Lindex, men jeg tror faktisk ikke du får disse i hvit. Det er i det hele tatt litt vanskligere å finne hvite stay-ups...
Lady79 Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 heisann!! jeg skal bruke stay-ups.....har tenkt å titte litt på nettet om jeg finner noe....ellers så kan en jo sjekke disse butikkene som har spesialisert seg på undertøy!!de vet sikkert om et godt merke....og du....kjøp 2 par...minst...det er på en slik dag det nesten er sikkert at strømpene rakner lykke til!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Jeg brukte stay ups (sandal toe) fra Lindex, og de mener jeg å ha sett i hvitt også. De satt som støpt og holdt hele dagen.
Angelina Skrevet 1. juli 2002 #5 Skrevet 1. juli 2002 Har kjöpt merke "Aristoc", som fås i både hvitt og kremfarge. Bruker disse mye ellers også, siden de er solide og ikke for dyre. Har alltid hatt en viss forkjärlighet for korsetter og denslags, så jeg har innsett at selv om det ser veldig flott ut med strömpebånd, er de gjerne mer til bryderi enn til nytte. Velger derfor å gå med stay-ups, og heller hekte på strömpebåndene utpå natta, når de kommer bedre til sin rett...
Gjest Erling Skrevet 1. juli 2002 #6 Skrevet 1. juli 2002 Hei. Ser at mange skal ha hvite strømper. Stemmer det? Trodde ingen brukte hvite kjoler lengre. Offwhite kjoler må ha tilbehør som offwhite sko og offwhite strømper. Strømpene bør i tillegg til at de har gummiliste for å holdes oppe (stay-up) også festes til torsoletten. Det er jo strømpene som skal holde torsoletten fin. Den skal jo dras nedover for ikke å ligge i buler på magen. I tillegg bør det være et offwhite strømpebånd med en liten blå sløyfe på. Det skal jo være noe blått på bruden. Båndet skal være på en fot. Vet noen om det er på høyre eller venstre fot?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #7 Skrevet 2. juli 2002 Jeg vil nå anbefale en mail til RanneiH her også jeg da !! Hun skaffer såååå mye stilig. Stay ups også !! Jeg har kjøpt noen kjempesøte med mønster i, og en sløyfe på toppen. Pris: 165,- men de er verdt hver krone !!!!!!! ~Trine~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå