Gå til innhold

Lei meg for så mangt...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Uff, i det siste har jeg vært litt lei meg. Vet ikke om det bare er PMS eller fordi bryllupsforberedelsene ikke går helt som de skal... Akkurat nå sliter jeg med inbydelsene. Skal lage dem på data, men synes ikke at jeg får de så fint til som jeg gjerne vil. Har ei datakyndig venninne som skal hjelpe meg, men jeg begynner å bli litt stressa for å få de ferdige - og fine. Og så har jeg og forloveden hatt noen uoverenstemmelser i det siste. Blir det sånn å være gift også? Men man finner vel ikke en som ALT går knirkefritt med heller. Men jeg vil jo ikke tvile på om jeg har funnet den rette heller.

Nei og uff. Dette er ikke så gøy. Ville bare lufte litt frustrasjon og si at jeg setter veldig stor pris på dette forumet, har fått mange gode tips herfra. Lykke til alle dere andre med deres forberedelser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi har laget innbydelser på et program som heter Publisher vi, det er enkelt og greit. Legger ikke så mye vekt på innbydelser og sånt vi da, bare det inneholder det det skal.

Jeg vet ikke hva uoverenstemmelsene deres er men vi blir vel alle litt stressa av å ha så mye over oss som vi har nå med alt som skal ordnes og da kan det jo slå ut på mange måter. Du har sikkert funnet de rette siden dere bestemte dere for å gifte dere, men nå er dere kanskje litt urolige begge to.

Ønsker dere begge lykke til videre i planleggingen av den store dagen og videre i livet.

Klem fra Tussilago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...