AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Han svarer ikke på meldinger lenger og ignorerer meg totalt. Jeg dummet meg ut i helgen og maste nok for mye på han. Jeg SKAL ha han, for han er virkelig en bra fyr. hehe... Hva gjør jeg? Jeg selv har sendt en melding å beklaget meg for at jeg ringte å maste på han i helgen. Tenker å ikke sende noe mer på hvertfall noen dager, for å unngå at jeg blir masete..igjen! Anonymous poster hash: 4b18a...a80
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Må legge til at jeg møtte han første gang forrige uke, og vi har hatt et godt øye til hverandre egentlig en god stund nå. ts Anonymous poster hash: 4b18a...a80
gjest 321 Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hva gjorde du? Bare ringte og sendte mye meldinger på fylla? Eller var det noe annet?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Er du masete allerede før dere er sammen vet han som alle andre menn at du ikke blir bedre når dere er i et forhold. Toget har gått. Anonymous poster hash: a04f5...5f3 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Hva gjorde du? Bare ringte og sendte mye meldinger på fylla? Eller var det noe annet? Ja, jeg ringte han 3-4 ganger og sendte kanskje 5-6 meldinger om at jeg så gjerne ville møte han når byen stengte. Jeg tilbydde meg å komme til han, betale taxi hjem til meg osv.. null svar Anonymous poster hash: 4b18a...a80 1
gjest 321 Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Ja, jeg ringte han 3-4 ganger og sendte kanskje 5-6 meldinger om at jeg så gjerne ville møte han når byen stengte. Jeg tilbydde meg å komme til han, betale taxi hjem til meg osv.. null svar Anonymous poster hash: 4b18a...a80 Ah skjønner, og etter det så har du sendt en melding hvor du beklaget deg for oppførselen? Og den har han heller ikke svart på?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Ah skjønner, og etter det så har du sendt en melding hvor du beklaget deg for oppførselen? Og den har han heller ikke svart på? Ja, stemmer det ts Anonymous poster hash: 4b18a...a80
gjest 321 Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Ja, stemmer det ts Anonymous poster hash: 4b18a...a80 Been there, done that! haha Jeg tror nok jeg hadde ignorert han da, se om han skrev noe til meg. Og når han først gjør det, så hadde jeg ikke giddet å være flau over oppførselen min. Bare sagt: Jeg var full, sånt skjer! Og bli ferdig med det! Til neste gang: Ikke beklag deg hvis du bare har ringt og sendt meldinger. (Med mindre du har skrevet eller sagt noe som er verdt en unnskyldning.) Med andre ord: prøv å ikke lag noe big deal ut av det. Endret 16. mars 2015 av gjest 321
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Been there, done that! haha Jeg tror nok jeg hadde ignorert han da, se om han skrev noe til meg. Og når han først gjør det, så hadde jeg ikke giddet å være flau over oppførselen min. Bare sagt: Jeg var full, sånt skjer! Og bli ferdig med det! Til neste gang: Ikke beklag deg hvis du bare har ringt og sendt meldinger. (Med mindre du har skrevet eller sagt noe som er verdt en unnskyldning.) Anonymous poster hash: 4b18a...a80
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Ahh, godt å høre at jeg ikke er alene! Da prøver jeg det du sier. Jeg vet at han er keen på meg ettersom vi har kjent hverandre en stund men det har ikke passet seg å møte før nå av ulike grunner egentlig... Anonymous poster hash: 4b18a...a80
gjest 321 Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 Ahh, godt å høre at jeg ikke er alene! Da prøver jeg det du sier. Jeg vet at han er keen på meg ettersom vi har kjent hverandre en stund men det har ikke passet seg å møte før nå av ulike grunner egentlig... Anonymous poster hash: 4b18a...a80 Skulle vært fyllesperre på telefonen av og til Får håpe det ordner seg, lykke til!
Gjesten Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Til neste gang: Ikke beklag deg hvis du bare har ringt og sendt meldinger. (Med mindre du har skrevet eller sagt noe som er verdt en unnskyldning.) Med andre ord: prøv å ikke lag noe big deal ut av det. Jeg synes beklagelsen var helt på sin plass. Jeg hadde nok blitt skremt vekk hvis jeg hadde våknet til så mange anrop og meldiger som TS beskriver. En beklagelse hadde vist at h*n var klar over at det ble for mye, og jeg hadde kanskje vurdert å fortsette med personen likevel. 1
gjest 321 Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 (endret) Jeg synes beklagelsen var helt på sin plass. Jeg hadde nok blitt skremt vekk hvis jeg hadde våknet til så mange anrop og meldiger som TS beskriver. En beklagelse hadde vist at h*n var klar over at det ble for mye, og jeg hadde kanskje vurdert å fortsette med personen likevel. Hun har da ikke sagt noe galt. Jeg hadde skjønt det hvis hun hadde sagt noe latterlig. Men alle har da vært på fylla og ringt "litt" for mye en gang eller to. Derfor hadde jeg ventet til han tok kontakt og dermed sagt: "Sorry, var full Ble litt mye i går." Uten å lage et helt ramaskrik ut av det. Så hadde jeg passet på å ikke gjøre det samme på nytt. Har tatt opp akkurat det der med kompiser flere ganger. Og de har ment at de ikke bryr seg noe særlig. Med mindre man har vekket dem midt på natta eller vært helt idiot. De begynner dermed å bry seg hvis man lager drama ut av det hele med lange beklagelser osv. Da lager man en større sak ut av det enn det det er. Endret 16. mars 2015 av gjest 321
Gjesten Skrevet 16. mars 2015 #14 Skrevet 16. mars 2015 Hun har da ikke sagt noe galt. Jeg hadde skjønt det hvis hun hadde sagt noe latterlig. Men alle har da vært på fylla og ringt "litt" for mye en gang eller to. Derfor hadde jeg ventet til han tok kontakt og dermed sagt: "Sorry, var full Ble litt mye i går." Uten å lage et helt ramaskrik ut av det. Nettopp innrømmelsen at det ble litt for mye viser til at hun bør beklage. Hun vet jo ikke om han våknet av det konstante ringe- og meldingskjøret, og å sende en beklagelsesmelding er ikke å lage ramaskrik.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #15 Skrevet 16. mars 2015 Jeg skrev veldig kort "beklager for at jeg ringte å maste på deg i helgen, jeg er lei for det", så skrev ikke en evig lang melding om at det var dumt og at jeg er redd jeg har ødelagt ting osv, så jeg håper han svarer meg eller gir lyd fra seg om noen dager hvertfall. Skjønner hvis han vil ha litt pusterom. :-) ts Anonymous poster hash: 4b18a...a80
Gjest soolstrålen Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Huff! Vanskelig situasjon:( Jeg hadde nok sendt en melding og sagt at jeg er lei for at det har blitt sånn, og hva han tenker videre.. Lykke til! Oppdater gjernee :D
got2go Skrevet 16. mars 2015 #17 Skrevet 16. mars 2015 Jeg ville ikke ha tatt noe mer kontakt. Vent på hans initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå