AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Stadig oftere kommer det tråder her inne hvor det er helt tydelig at forfatteren er livredd for å skille seg ut fra den store hopen, ofte fordi h*n er redd for ikke å få seg kjæreste ol. Det får meg til å tenke... Hvorfor er folk så livredde for å skille seg ut og være litt anderledes? Det er jo de menneskene som faktisk tør å skille seg ut som er de mest interessante i det lange løp... det er de menneskene som tenker selv, gjør det de selv ønsker og ikke lar andre styre seg som er artigst å være rundt... Så hvorfor er da så mange opptatt av hva alle andre mener om dem? Anonymous poster hash: 12774...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Hvilke tråder er det du refererer til? Leser flere av folk som har spm. men ikke med rot i "redd for å skille seg ut". Anonymous poster hash: 30182...aab
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hvilke tråder er det du refererer til? Leser flere av folk som har spm. men ikke med rot i "redd for å skille seg ut". Anonymous poster hash: 30182...aab Tråder som: Hvordan skal man kle seg?... Hva liker gutter? Hva liker jenter? Hva slags kropp er finest? Alte sammen bunner i usikkerhet og redsel for å skille seg ut... Jeg lurer på hvorfor, for det er de som faktisk tør å skille seg ut som er de mest interessante menneskene... Anonymous poster hash: 12774...1ce 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Tråder som: Hvordan skal man kle seg?... Hva liker gutter? Hva liker jenter? Hva slags kropp er finest? Alte sammen bunner i usikkerhet og redsel for å skille seg ut... Jeg lurer på hvorfor, for det er de som faktisk tør å skille seg ut som er de mest interessante menneskene... Anonymous poster hash: 12774...1ce Jeg tror det handler mest om at enkelte mennesker er veldig isolert, kanskje kjeder seg og heller oppretter en tråd på KG enn å gå ut og ta del i verden. Alt de lurer på kunne de raskt fått svar på om de kjente flere mennesker, leste mer og var mer oppdatert. Anonymous poster hash: 30182...aab
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Tråder som: Hvordan skal man kle seg?... Hva liker gutter? Hva liker jenter? Hva slags kropp er finest? Alte sammen bunner i usikkerhet og redsel for å skille seg ut... Jeg lurer på hvorfor, for det er de som faktisk tør å skille seg ut som er de mest interessante menneskene...Anonymous poster hash: 12774...1ce Disse trådene handler vel mer om hva som anses som attraktivt hos det motsatte kjønn. De fleste liker vel å skille seg ut, men da på en positiv og ikke negativ måte.
Ok2k Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Vel.. Nei, jeg er ikke så redd for å skille meg litt ut. Jeg tror ikke det er så mange som tror det om meg heller.
Gjest SB1 Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Stadig oftere kommer det tråder her inne hvor det er helt tydelig at forfatteren er livredd for å skille seg ut fra den store hopen, ofte fordi h*n er redd for ikke å få seg kjæreste ol. Det får meg til å tenke... Hvorfor er folk så livredde for å skille seg ut og være litt anderledes? Det er jo de menneskene som faktisk tør å skille seg ut som er de mest interessante i det lange løp... det er de menneskene som tenker selv, gjør det de selv ønsker og ikke lar andre styre seg som er artigst å være rundt... Anonymous poster hash: 12774...1ce Om man skiller seg ut fra mengden, så betyr dessverre ikke det at man automatisk blir mer interessant. For mange er det en trygghet i det å finne seg en som er mer mainstream. Da vet de mer hva de går mot, enn å måtte utforske noe som for de er ukjent. Da må man nemlig ut av komfortsonen og man må bruke hodet litt mer for å forstå den andre. Så hvorfor er da så mange opptatt av hva alle andre mener om dem? Anonymous poster hash: 12774...1ce Jeg tror de fleste gjør sitt beste for at andre mennesker skal like de. Det er da lettere å si, gjøre eller mene noe som er mer populært hos andre.. Folk liker jo stort sett bedre å prate med noen som mener det samme som de. Dette har vel med selvbekreftelse å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå