Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg lei av reklamer på shampoer og balsamer som lover lengde på håret på kort tid. NEI. Håret vokser innenfra. Det er gener som bestemmer hvor fort det skal vokse. Det eneste som hjelper er å vente tolmådig. Til dere som tror det hjelper, slå opp ordet "Placebo". Spør hvilken som helst frisør.

Takk for meg

Anonymous poster hash: 1ad90...774

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnesium og b vitaminer gir hvertfall bedre hårvekst. Er enig i at sjampo og balsam ikke utgjør noen forskjell. Det er jo i utgangspunktet bare rengjøringsmidler.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ca like irriterende når selv frisører sier at det bare er å glatte håret for å få det til å slutte å bruse.

Anonymous poster hash: a605e...47d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et triks som faktisk fungerer til å få håret til å vokse fortere. Jeg gir meg selv hodemassasje hver gang jeg vasker håret. :) det øker blodsirkulasjonen i hodebunnen og gjør at håret vokser fortere. Voila. Gratis er det også

Anonymous poster hash: b46e4...770

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PAnto-3 FÅR håret til å vokse raskere. jeg har testet det ved å måle etterveksten min før og etter bruk, farget håret samtidig som jeg startet på panto 3. fant ut at det hadde vokst kanskje halvannen cm på en mnd i motsetning til knapt 1 før.

Anonymous poster hash: 1a51c...9f7
AnonymBruker
Skrevet

PAnto-3 FÅR håret til å vokse raskere. jeg har testet det ved å måle etterveksten min før og etter bruk, farget håret samtidig som jeg startet på panto 3. fant ut at det hadde vokst kanskje halvannen cm på en mnd i motsetning til knapt 1 før.

Uhu

• Liker 6
Skrevet

Vanlige b vitaminer fra apoteket i dobbel dose gjør at mitt hår vokser litt fortere, men det blir ikke tykkere....

AnonymBruker
Skrevet

Vanlige b vitaminer fra apoteket i dobbel dose gjør at mitt hår vokser litt fortere, men det blir ikke tykkere....

Vær glad du ikke har så tykt hår. Mitt er så grusomt tykt at det er vanskelig å vaske det selv om det er halvlangt. Jeg har i tillegg krøller så pga det tykke håret ser det fort bustete ut. :/

Anonymous poster hash: 96f3b...f56

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg lei av reklamer på shampoer og balsamer som lover lengde på håret på kort tid. NEI. Håret vokser innenfra. Det er gener som bestemmer hvor fort det skal vokse. Det eneste som hjelper er å vente tolmådig. Til dere som tror det hjelper, slå opp ordet "Placebo". Spør hvilken som helst frisør.

Takk for meg

Vis meg dokumentasjon på at feks ikke B12 injeksjoner virker? ;)

Mitt gror hverfall veldig når kroppen får mer B-vitamin enn den trenger :)

Anonymous poster hash: bf862...a63

• Liker 1
Skrevet

Vær glad du ikke har så tykt hår. Mitt er så grusomt tykt at det er vanskelig å vaske det selv om det er halvlangt. Jeg har i tillegg krøller så pga det tykke håret ser det fort bustete ut. :/

Anonymous poster hash: 96f3b...f56

Jeg syns ikke synd på deg. Du kan tynne ut håret og glatte det med glattetang. Det eneste jeg kan gjøre er å sette på exstensions til mange tusen kroner og som ødelegger håret enda mer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt slutta å vokse helt enkelte steder på hodet ...ingenting i verden klarte å inspirere dem til å gro tilbake litt engang :)

Så signerer denne =)

Anonymous poster hash: 7ac08...55b
AnonymBruker
Skrevet

Uhu

? til opplysning er det disse tablettene kreftpasienter får skrevet ut etter cellegift slik at håret skal komme tilbake så raskt som mulig. Hvis man ikke evner å ta vitenskapelige fakta inn over seg kan man gjerne la være å kommentere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo :)

Anonymous poster hash: b85db...a7e

Skrevet

Må bare nevne at B-vitaminer i seg selv har ingen som helst effekt. B-vitaminer hjelper kroppen å øke næringsopptaket og tilfører dermed hud, hår og negler mer næring. Spiser du junk kan du like gjerne la vær å ta de.

Skrevet

Anbefaler Minoxidil lotion/spray :)

Skrevet

Anbefaler Minoxidil lotion/spray :)

Er dette fra apoteket? Haar det funket på deg?

Skrevet

Håret vokser raskere om sommeren enn om vinteren. Mye sol gjør at håret vokser raskere.

AnonymBruker
Skrevet

Biotin kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 5e62d...c01
Skrevet

Er dette fra apoteket? Haar det funket på deg?

Funker som bare det :) Bruker det i hodebunnen hver gang jeg har vasket håret. Tror det heter Recrea forte på apoteket, men det er dyrt i Norge. Jeg kjøper på ebay (søk Minoxidil 2%).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...