AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Vi vurderer å kjøpe boligtomt i Nannestad, sett en del i Eltonåsen, men har opplevd at det er en del flybråk og er derfor veldig usikre. Ere det noen av dere som bor i området og hvordan dette oppleves? Evt. hvor på Øvre Romerike flystøyen er verst? Anonymous poster hash: 6d5e1...d72
Gjest 2JZ Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Har ikke erfaring med det området, men bor nærme en nokså liten flyplass. Vil si at man blir vant til det. Tenker ikke over det. Eneste er at jeg begynte å tenke mer over det etter at jeg fikk baby. Forbannet meg over flyene som våknet babyen..
Hilli74 Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Har ikke erfaring med det området, men bor nærme en nokså liten flyplass. Vil si at man blir vant til det. Tenker ikke over det. Eneste er at jeg begynte å tenke mer over det etter at jeg fikk baby. Forbannet meg over flyene som våknet babyen.. Hvis babyen våkner er det jo ganske forstyrrende.... :/
Gjest 2JZ Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Hvis babyen våkner er det jo ganske forstyrrende.... :/ Ja, sant det. vi bor ca et par km fra flyplassen og flyene flyr inn for landing nesten rett over huset. Når jeg bodde 4-5 km unna var det ikke noe stort problem. Da fløy flyene mye høyere.
Hilli74 Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Det er 12 km til Gardermoen fra dette stedet, så det blir jo litt lenger unna enn hva du er vant med. Med det kommer vel også litt an på beliggenheten i forhold til plassen for innflyvning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå