AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er kvinne og 1.81. Jeg tenktr ikke over høyden før jeg kom på vgs, didrn folk oppførte seg som om de ikke har sett mennesker før. Stadig spørsmål om høyde og sammenligninger. Hadde ei anna i slekta og på samme høyde. Trorde gikk over 3 år..hver gang vi møtted, måtte hun nevne at det er så sjelden jeg kan se litt opp på noen. Og på fester osv skulle menn stå ved siden av for å se hvem som var høyest. så kom jeg i krangel med noen jenter på skolen, var en misforståele/rykte som hadde blitt satt ut, men noe sv det første som skrives er at jeg ef så sykt høy. Og så..skulle jeg til politiet for å få nytt pass. Der virjet det som de bare hadde satt den tingen tilfeldig på veggen, sidrn jeg gikk 1.84. Men selv om vi testet nøye dette hjemme, at jeg er 81, så irruterer det meg så sykt at det ble så bemerket at jeg er 84. Heretter var det liksom bestemt at jeg er 84, siden det då sånn ut. Så..er det stygt å være høy siden det er en ting alle skal bemerke så sykt? Var en gutt på en annen skole som var litt over 2.meter, noen sourte hvor hly han var, han svarte ;"vet det er stygt".Anonymous poster hash: e6ca4...e49
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 Forbanna tastefeil! Noe så udugelig.Anonymous poster hash: e6ca4...e49
nyher Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Blir liksom så lite kvinnelig når dama er så høy. Er jo høyere enn fleste menn i tillegg.. men samtidig så er det ikke noe å få gjort med det, så sånn er det bare
Gjest The damned Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Du virker jo rimelig opptatt av det selv. At du ble 3 cm høyere har ingenting med at andre er opptatt av høyde. Spiller noen få cm virkelig noen rolle. Høy er du jo uansett Er 187 selv. Jeg opplevde bare slike ting da jeg var yngre, og var usikker på høyden. Nå er det årevis jeg har opplevd slike ting, men er temmelig uinteressert i mas om hvor høy jeg er osv. Det er bare slik det er, og ingenting man kan gjøre med det. Så får bare noen tenke at det er ufeminint osv. Jeg er ikke enig i det forresten. Det er egentlig ingenting å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Skulle gjerne vært mer enn 160 cm, er lei av å bli kalt "søt" Er vel slik at man aldri blir fornøyd uansett lengde og bredde Synd at det skal være slik. Anonymous poster hash: e5442...711 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er 1.60, og spesielt moren min (!) kommer med negative bemerkinger i den anledning. Haha, du når jo ikke opp dit, du bør kle deg så du ser lengre ut osv. Jeg blir mektig lei. Anonymous poster hash: 3157b...f90
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #7 Skrevet 16. mars 2015 Fordi de er rare. Det var en mann på litt over 180 som sa til meg uten at jeg engang var interessert at han synes jeg var ALT for lav for han Det er den eneste mannen jeg har snakket med som har brydd seg om høyde Anonymous poster hash: 15697...650
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Lite kvinnelig når dama er høy? Hva er det som er lite kvinnelig med lange slanke ben, kvinnelige former, langt hår, pupper og rumpe i en høy versjon??? Jeg er 182 høy, og jeg har aldri noen gang fått høre at jeg ser lite kvinnelig ut. Derimot har det stormet menn etter meg så lenge jeg kan huske. Så ikke kom her og si at det er lite kvinnelig å være høy. Sånne utsagn gjør meg rent forbanna, for det er ingenting ved meg som ikke er kvinnelig selvom jeg er høy. Høyde er uvant, har fått alle de kommentarene du nevner selv. Men jeg ler av det og ser heller positivt på høyden min. Ja, det er slitsomt med alle høydekommentarene til å begynne med, særlig hvis det blir mange på en gang. Men det er ikke stygt å være høy, så lenge du bærer høyden med rett rygg. Meld deg inn i høye damer i høye heler på facebook, så ser du mange høyderelaterte erfaringer Anonymous poster hash: ee2a8...aec 3
Gjest The damned Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har aldri fått høre at det å være høy er ukvinnelig før jeg har lest folk skrive det her inne. Noen har gitt uttrykk for at jeg er for høy, og det er jo greit. Men selv om jeg ikke er den mest populære blant menn så har jeg aldri hatt problemer med å finne menn som er interessert i meg. Men så skal man ikke ta alt som blir skrevet her så alvorlig.
skreppamedleppa Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Jeg er i den andre skalaen, er lav av vekst, om jeg har fått høre det: å ja da. Uansett om jeg hadde kledd meg i et hårete gorilla antrekk så hadde ikke folk brydd seg så mye om det eller i det hele tatt sett kostymet mitt, folk ser høyden min og kommenterer den En blir "vant" til det når jeg har fått høre kommentarer på det så og si hver dag i 15 år. -Oii så lav du er.. En dag kommer jeg til å ikke bare tenke men også si høyt og meget tydelig: -No shit Sherlock, for det viste jeg ikke fra før av dumbass, IQ poeng og pokal til deg du fortalte meg noe helt nytt og revolusjonerende om meg selv, jeg som ser en kvinne på 1.90 i speilet, godt du fortalte meg at jeg var lav så jeg slipper å kjøpe bukser som jeg svømmer i lengre. Selv synes jeg det finnes et hav av nydelige høye flotte feminine skjønnheter på jord av hunkjønnet, og et hav av flotte nydelige feminine lave skjønnheter på jorden av hunkjønnet. En er som en er og en får gjøre det beste ut av det.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 De som skriver her at høyde er lite feminint i seg selv, er sannsynligvis folk med mindreverdighetskomplekser. Enten menn som ikke er særlig høye selv, eller lave damer som ser sin (mangel på) høyde som en av de får tingene de har å by på. Menn og damer som er fornøyde med seg selv trenger ikke rakke ned på andre. Femininitet er så mye annet enn høyde. Skjønnhet kan være så mye annet enn femininitet. Anonymous poster hash: dc959...d12
Gjest Timber Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 Veldig mange blir høyere i passet sitt, så ikke akkurat noe å ta på vei for.
Buddhahode Skrevet 16. mars 2015 #14 Skrevet 16. mars 2015 Meld deg inn i Facebookgruppen Høye Damer I Høye Hæler! 1400 norske damer som alle er over 180 og stolte av det. Jeg er like høy som deg, og kunne ikke tenkt meg å være en cm kortere!
Trygve81 Skrevet 16. mars 2015 #15 Skrevet 16. mars 2015 Jeg har aldri vært noe opptatt av høyde, men jeg var forelsket i en jente en gang som var høyere enn meg. Hun holdt seg alltid borte fra høyhælte sko, fordi hun hadde noen komplekser omkring egen høyde, og det syntes jeg var veldig trist.
StineN Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Det er bare rart for menn med komplekser for høyden sin. Menn og høyde er så utrolig teit! Lave menn skal alltid kompensere for høyden sin. Fordi de trur det gjør dem mindre attraktivt. Mens det at dem prøver å kompensere for det er det som gjør dem mindre attraktive.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #17 Skrevet 17. mars 2015 Jeg bryr meg null om høyde, men har fått mange kommentarer på min høyde. Jeg er 155 og får stadig høre hvor laaav jeg er og hvor søøøt jeg er. I tillegg til super "morsomme" kommentarer. Er veldig lei det. Anonymous poster hash: c1c47...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå