AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #1 Skrevet 16. mars 2015 Hvorfor har dere det? Når jeg er på besøk hos andre legger jeg noen ganger merke til at det ved vasken står et glass med en drøss tannbørster oppi. Hva er grunnen til at folk har så mange? Anonymous poster hash: f7d47...791
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #2 Skrevet 16. mars 2015 What?! Over 9000?! Anonymous poster hash: 0e379...548 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Eneste gangen jeg hadde flere var da jeg hadde tannregulering, hadde en hard, en myk og en sånn pitteliten en for å komme mellom. Men er alle tannbørstene til bare en person da? Vet mange har de voksne sine, og barna sine, og gjerne en gjest som ofte er innom, i samme glass. Anonymous poster hash: 6f7c9...665
Annie Hall Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Haha... fordi vi er en moderne familie med mine - dine - våre barn, som reiser med jobb, overnatter hos venner og vips kommer det en tannbørste til inn i huset. Og fordi vi, om vi skal finne ut hvem som eier den grønne tannbørsten som ikke er slitt, og hvem som eier den blå med busta alle veier, må ha familieråd på badet. Og det blir altså ikke prioritert. Med ujevne mellomrom pleier jeg å kaste alle, og fylle på med nye til hele hurven. (Vi har også et lager i badeskapet slik at man kan bytte ut selv når det trengs... men det er ikke alle som da husker å kaste den gamle...) 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Takker for svar. Alt det man lurer på når man har lite å gjøre. Hilsen TS. Anonymous poster hash: f7d47...791 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 Sånn hadde vi det hjemme da jeg vokste opp. Haugevis med tannkoster! Da jeg gikk på videregående så gikk jeg rundt med tannglasset og fikk familien til å plukke ut det de brukte og så kastet jeg resten. Det har jeg faktisk gjort et par ganger når jeg har vært hjemme i ferier og sånt i ettertid også. Jeg og samboer har en tannkost hver, verken mer eller mindre. Nå har vi elektrisk tannkost da, så vi har strengt tatt bare en tannkost, men to "hoder". Anonymous poster hash: dcb98...d0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå