Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 I helgen var jeg en tur på byen, og etter stengetid var det lang taxikø.... en kompis av meg har akkurat begynt som nattevakt på et hotell her i byen, så jeg hørte om det var OK at jeg tok en kaffe der mens jeg ventet på taxi. så jeg stakk bort dit, og ble på bakrommet bak skranken sammen med kompisen min mens jeg tok en kaffekopp..etter en stund ringte det på dørklokken, og kompisen min lukket opp og gikk til skranken. det var et par som skulle ha et rom for natten, og det var tydelig hvordan opplegget var, for å si det sånn. mens kompisen min snakket med hotellgjesten, gikk det plutselig opp for meg at det var en veldig kjent stemme, og gjenkjente den som stemmen til typen til min venninne.... min første tanke var at de nok hadde vært ute en tur, og siden de bor et stykke fra sentrum sikkert skulle ha et rom. jeg reiser meg for å hilse på, men får sjokk da jeg ser noe jeg neppe skulle sett - typen til venninnen min står og kliner med en vilt fremmed jente foran skranken.... :o jeg blir paff, vet ikke hva/hvordan jeg skal reagere, og går bak på bakrommet før han får sett meg.de to går sammen til heisen, mens de kysser og beføler hverandre... uff, hva skal jeg gjøre??? jeg snakket med min venninnne igår, hun hadde vært hjemme hos sine foreldre denne helgen, og ante tydeligvis ingenting.. det er jo ikke min sak, men på den annen side - hvis det hadde vært MEG, ville jeg visst det.. uff!
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Jeg tror jeg hadde sagt det om det var en veldig god venninde. Evt sagt det til han først. Hade ikke klart å latet som ingenting ovenfor jmin venninde.
~Viva~ Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Vanskelig tema som jeg kan huske å ha sett flere ganger før her inne. En skal jo være forsiktig med å blande seg inn i andres forhold, men samtidig er det jo som du sier noe du selv ville visst om det var deg det gjalt. Jeg ville tatt det opp med ham først for å gi ham en fair chance til å si det til venninnen din selv. Om han ikke gjør det ville jeg gitt beskjed om at jeg kom til å fortelle henne det jeg visste. For selv om han ikke kunne ane at du eller noen andre kom til å ta ham på fersken så tar han allikevel en sjanse på at det kan skje når han er "offentlig" utro og dermed risikerer han å sette andre i en slik kinkig situasjon som du er kommet i.
nat26 Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Uff så vanskelig:(Vet ikke hva jeg hadde gjort selv.Det kommer også an på hvor gode venniner vi hadde vært.Hadde det vært beste vennina mi så hadde jeg nok sagt det til henne.
Elle Melle Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Hadde det vært min venninne som hadde holdt tett om noe slikt, så hadde hun sluttet å være min venninne den dagen jeg fikk vite det. Hvem skylder du lojaliteten din, venninnen eller typen hennes? Hvis du IKKE sier noe, har du valgt hans side.
Siam Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 Hadde det vært min venninne som hadde holdt tett om noe slikt, så hadde hun sluttet å være min venninne den dagen jeg fikk vite det. Hvem skylder du lojaliteten din, venninnen eller typen hennes? Hvis du IKKE sier noe, har du valgt hans side. Helt enig med Elle Melle!
Christer Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 Er enig i det jeg også. Det jeg ville ha gjort var å fortelle det først til venninnen din, og sagt at hun ikke skulle si noe før du hadde snakket med typen. På den måten får han en sjans til å innrømme det selv. Hvis du først ber typen hennes om å fortelle det til kjæresten sin, så gir du ham en sjans til å svekke din troverdighet før du forteller det til venninnen din. Personlig så ville jeg reagert helt annerledes i fra starten av. Hadde jeg sett kjæresten til en av kompisene mine i den situasjonen, så hadde jeg kremtet høyt og fortalt henne hva jeg mente om dette. Da ville hun nok angret fort og stukket derfra.
Gjest Ikke innlogget Timian Skrevet 17. august 2004 #8 Skrevet 17. august 2004 Her MÅ du bare si ifra! Gjerne til han først, og da må du kreve at han går til din venninne med den hele og fulle sannhet! Evt. hvis du ikke kjenner han noe videre, må du si det rett til henne! Hardt og brutalt! Men hun er ikke tjent med å ha en sånn fyr!! Huff, jeg blir sint og lei meg når jeg leser sånt! Skjønner ikke at det går an! Hilsen Timian
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #9 Skrevet 17. august 2004 Jadda, er klar over at det beste hadde vært å gi meg tilkjenne der og da; sånn at han ble klar over at jeg hadde sett og visste...men, nå reagerte jeg ikke sånn, ble ganske perpleks, ikkeminst siden vi har hatt diskusjoner i vennegjengen om utroskap og han har vært en stor motstander av sånt...men er enig, jeg vil ta det opp med ham først..
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #10 Skrevet 17. august 2004 Du skylder ham ingenting. Si det til venninnen din det er henne du skal være lojal mot. Det er hun som er blitt bedratt.
~sikka~ Skrevet 17. august 2004 #11 Skrevet 17. august 2004 Jeg hadde sagt det til henne med en gang.
Samantha Skrevet 17. august 2004 #12 Skrevet 17. august 2004 Eg hadde og sagt det til venninda mi med en gong. Og om ei av mine venninde hadde sett typen min ilag med ei anna jente reknar eg faktisk med at dei fortelle meg det. Uansett kor kjipt det er...
~sikka~ Skrevet 17. august 2004 #13 Skrevet 17. august 2004 Jepp. Tenk så mye verre det hadde vært å bli både sviktet av typen _og_ en venninne! Hun hadde ikke vært mye venninnen min lenger hvis hun ikke fortalte meg noe så alvorlig innen rimelig tid.
dreamy Skrevet 17. august 2004 #14 Skrevet 17. august 2004 Jeg ville sagt det hvis jeg var deg. Hadde følt meg dobbelt sviktet hvis venninnen min hadde visst noe sånt og ikke sagt noe til meg Du skrev at han ikke så deg, kan du ikke spørre venninnen din om hun kan la være å nevne ditt navn... er ikke noen løgn for henne å si at "noen" så dem og strengt tatt trenger hun vel ikke nevne ditt navn.. Jeg skjønner at det er vanskelig uansett. Lykke til..
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2004 #15 Skrevet 18. august 2004 Jeg ville aldri gått videre til venninne hvis det var noe jeg hadde hørt fra andre. Men når du har sett det med dine egne øyne, da er saken klar for min del: jeg ville fortalt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå