Gå til innhold

Hvordan hjelpe pappa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pappa er pensjonist og gift med en som ikke er det og hun er på farten hele tiden. pappa har ingenting og gjøre, han sier han er fornøyd med situasjonen sin, men jeg vet at det sier han kun for å "ikke være i veien". Men han spurte meg her om dagen om jeg visste om noe hobby han kan begynne ned. Kan noen hjelpe meg å finne på hva han kan gjøre? Jeg VIL at pappa skal ha et givende liv.

Anonymous poster hash: e4c05...a70

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Hva med foto? Finnes mange fotoklubber rundt om, og han kan fotografere ting han liker. Natur f.eks

Skrevet

Sjakk? Bridge? Strikking? Snekring? Besøke enslige på gamlehjem og lignende? Annet veldedighet?

Er litt vanskelig å komme med forslag når vi overhodet ikke vet hva slags type han er

AnonymBruker
Skrevet

Musikk, kor, foto, seiling, maling, lista er uendelig så lenge du ikke sier noe mer om faren din. Min far har nok å gjøre med hobbyene hans som er korps og trening.

Foto tror jeg ville vært en bra hobby ettersom man kommer seg mye ut, og man kan reise på mange kurs og seminarer osv. Gode muligheter for å være sosial der også.

Anonymous poster hash: bf44f...739

AnonymBruker
Skrevet

Har du en hobby dere kan gjøre sammen?:) Hva med litt friluftsliv om helsen tillater det? Sykling? Han kan jo lære seg programmering, det gjør min far, han er nart 70 :fnise: Han lærer seg også photoshop, og nå har jeg fått han hekta på animasjon:P

Er jo fint om hobbyen er noe en gjør sammen med andre slik at han ikke bare farter rundt alene hele tiden.

Anonymous poster hash: 9ae73...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...