bølla Skrevet 27. september 2004 #121 Skrevet 27. september 2004 Er enig med gjesten/siste innlegger. Skulle virkelig tro verden var kommet lengre, men... La oss drite i de uvitende, og fortsette med våre egne valg. For jeg har ingen planer om å slutte!!! :-) Ønsker alle SM'ere en flott dag!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #122 Skrevet 27. september 2004 Jeg er overrasket at så mange kvinner faktisk tenner på ydmykelse ... Min partner liker godt at jeg binder henne og at jeg gjør det "deilig vondt" for henne med klyper og litt pisking. Men det ville aldri forekomme meg at jeg skulle ydmyke henne. Det dreier seg jo om respekt og kjærlighet, og for oss passer ikke ydmykelse inn. En bundet kvinne er jo et vakkert kunstverk, og jeg vil snarere tilbe henne enn ydmyke henne.
Gjest yvette Skrevet 27. september 2004 #123 Skrevet 27. september 2004 Ydmykelse er toppen av alt. Jeg blir bare så kåt når han gjør som han vil med meg, da blir jeg så våt at det renner av meg. Hva er vel bedre enn at han plutselig kommer inn på kjøkkenet når jeg lager middag og tvinger meg til å kle av meg naken for han. Så kikker han over kroppen min og sier han er glad for at den kroppen tilhører han. Så går han ut, kommer tilbake 2 minutter senere med et par håndjern som han fester armene mine bak på ryggen med. Deretter får jeg beksjed om å bøye meg over kjøkkenbordt slik at han kan kose seg litt med "kroppen sin". Så knuller han meg hardt mens han forteller meg hvilken deilig hore jeg er. Etter at han har sprutet i meg, får jeg ordre om å snu meg, sette meg på knærne, og vaske pikken hans ren med munnen min. Når det er gjort løfter han haka mi, ser meg dypt inn i øynenen og sier at den lille tøsen hans skal servere han middag. Han tar av meg håndjernene og forlanger middagen på bordet så fort som mulig. Senere når vi spiser forteller han meg at jeg har vært en lydig og flink liten tøs, og at jeg vil få en belønning senere på kvelden. *Sukk* da kan jeg gå timesvis kåt og klar, og bare vente til min Herre skal bruke tøsen sin igjen.....
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #124 Skrevet 27. september 2004 Yvette, Det du beskriver der er ikke det jeg mente med ydmykelse ... han kaller jo deg for "deilig hore" - det er da ros? Hadde han kalt deg for "dum, verdiløs fitte" (el.lign.) det hadde vært hva jeg mente med "ydmykelse".
Gjest yvette Skrevet 27. september 2004 #125 Skrevet 27. september 2004 Yvette, Det du beskriver der er ikke det jeg mente med ydmykelse ... han kaller jo deg for "deilig hore" - det er da ros? Hadde han kalt deg for "dum, verdiløs fitte" (el.lign.) det hadde vært hva jeg mente med "ydmykelse". Joda, der og da var det ros :-) men andre ganger, når jeg ikke har oppfør meg slik han forventer at jeg skal oppføre meg, kan han like gjerne kalle meg for en "verdiløs hore". Men vet du, det hele er kun et spill, der vi begge glir inn i en rolle. Ellers, når vi ikke spiller dette rollespillet er vi likestilt og mine ord og meninger beytr like mye som hans, ellers hadde jeg forlatt han. Men, jeg tenner altså voldsomt på å bli ydmyket og brukt av han når han måtte føle for det.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2004 #126 Skrevet 20. november 2004 Det er mange som tenner på å bli ydmyket. Og hvis de liker det, hvorfor skal man nekte dem den gleden ? Poenget er at det må skje innenfor trygge og greie rammer. Greia er at man etter å ha gjennomført en SM aktivitet bør snakke sammen om hvordan man har hatt det og hvordan man likte det man gjorde. Begge parter må ha en glede i å delta. Egentlig er SM en form for rollespill hvor man lever ut fantasier. At man innen en SM setting gjør ganske skumle ting med hverandre betyr jo ikke at man blir undertrykket generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå