Gå til innhold

Er SM spennende?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du som meg og synes SM er spennende? Har du testet ut noen "SM-fantasier" eller nøyer du deg med fantasier .. Eller kanskje du synes SM er helt forferdelig :-) .. Lurer på hva andre synes...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at SM er mer spennende enn SMS, i hvert fall!

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke noe forhold til, og er en smule usikker på hvor definisjonen går for hva som er SM. Slik min oppfatning er, så er det mange par i dag som henter elementer fra denne sjangeren (tenker på håndjern, lakk og lær, litt dasking osv), men disse kan vel ikke akkurat kalles SMere...? Selv så kan jeg godt tenne på slike uskyldige varianter, men ikke som del av det daglige sexlivet.

Skrevet

Vi er vel i den kategorien som henter inspirasjon som viva skriver! Kan vel kanskje kalle det mykversjonen..hehe!

Men ja, jeg syns det er spennende det vi gjør!

Skrevet
Vi er vel i den kategorien som henter inspirasjon som viva skriver! Kan vel kanskje kalle det mykversjonen..hehe!

Men ja, jeg syns det er spennende det vi gjør!

:-) det gjør nok jeg å fruen også..

Men alt som er vondt er turn off for oss begge, så SM er det nok langt i fra.. men håndjern, blindfold osv. kan jo være gøy :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja min Herre og jeg praktiserer SM. Jeg er M'n i SM som dere sikkert skjønner. Og ja vi liker det veldig godt. Vi begynte kun med litt håndjern ol, men ting har utviklet seg etterhvert. Det har blitt endel av vårt forhold. Vi har ikke et 24/7 sm forhold. Kun når vi føler for det. Vi meldte oss inn en klubb hvor vi treffer andre med samme interesser. Slike klubber har fått et urettferdig dårlig rykte. Masse koselige folk med samme interesse. Kun å anbefale. Klem fra en sub på østlandet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Toppen av SM:

Masochisten: Bind meg, spank meg, bruk meg!

Sadisten: Nei...

Skrevet
Ja min Herre og jeg praktiserer SM. Jeg er M'n i SM som dere sikkert skjønner. Og ja vi liker det veldig godt. Vi begynte kun med litt håndjern ol' date=' men ting har utviklet seg etterhvert. Det har blitt endel av vårt forhold. Vi har ikke et 24/7 sm forhold. Kun når vi føler for det. Vi meldte oss inn en klubb hvor vi treffer andre med samme interesser. Slike klubber har fått et urettferdig dårlig rykte. Masse koselige folk med samme interesse. Kun å anbefale. Klem fra en sub på østlandet.[/quote']

Jeg kunne ikke tenkte meg til å praktisere SM mens andre så på :flau: .. Vi har heller ikke 24/7 forhold til vanlig, men i perioder har vi hatt det.. Jeg er også sub.

Bra det finnes flere enn meg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får kaste meg frampå jeg også da :-)

Jeg er SM-er. Ikke på heltid, men SM/BDSM har etter hvert blitt en svært viktig del av livet for meg og min kjære. Vi fantaserer sammen, tester ut ideer på hverandre, og gjennomfører sammen.

Det er ingen grunn til å føle seg alene Dreamy. Vi er mange SM-ere på KG, men det er langt fra alle som står fram med nick og avatar. Derfor er det antakelig flere gjestepostere i tråder som omhandler SM, men det må vi respektere, all den tid SM-ere faktisk blir både mobba og diskriminert.

Jeg har ikke fingre nok til å telle de KG-erne jeg vet er SM-ere, og det er garantert ikke alle.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Det er ingen grunn til å føle seg alene Dreamy. Vi er mange SM-ere på KG, men det er langt fra alle som står fram med nick og avatar. Derfor er det antakelig flere gjestepostere i tråder som omhandler SM, men det må vi respektere, all den tid SM-ere faktisk blir både mobba og diskriminert.

Jeg har ikke fingre nok til å telle de KG-erne jeg vet er SM-ere, og det er garantert ikke alle.

Hvordan kan du vite de? Lurer på hva prosenten på landsbasis blant 20-40 åringer er på SM jeg? Høres ut som om du vil ha det til at det er så KJEMPE mange?

Hver sin smak, jeg liker ikke å ha det vondt jeg....

Jeg synes det er så deili å ha de godt :) Det er jo artig å prøve masse forskjellig, men jeg har en sånn tanke om at mange SMère nesten setter likhetstegn mellom smerte, hersking,underkastelse og sex? For meg så virker det litt feil!?

Skrevet

Har aldri prøvd SM og har ikke noe direkte ønske om det heller. Bondage derimot synes jeg høres spennende ut og tror ikke det ville vært vanskelig å få med samboeren heller. Problemet er at ingen av oss har erfaring på området.....noen anbefalte bondage-sider folkens??? :wink:

Skrevet

Ligger endel om både Bondage & SM på erotikknett under BDSM (i menyen på høyre side)

Legger ikke ut linken siden jeg er usikker på om siden kan virke støtende for de som ikke ønsker å lese om slikt.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dreamy skrev

Jeg kunne ikke tenkte meg til å praktisere SM mens andre så på

Ville bare si at det trenger du da heller ikke. Ikke noe must det. Som Tispa skrev, det er mye uvitenhet ang sm. Så det er faktisk veldig ok å snakke med andre i samme situasjon ang det.

Og Kjellebassen....bondage...vel det er liksom endel av sm. BondageDSM....

Og grunnen til at jeg er gjest, er fordi jeg ikke fikk til denne innmeldingen....iq svikt kanskje...

Skrevet

Jeg liker BD delen av BDSM.... :ler: tenner IKKE på spanking og pisking og slikt, ei heller på å bare bli dominert eller bare dominere.

Jeg tenner på å bli bundet og fratatt muligheten til å selv TA kontrollen, utover det har jeg ikke testet mye SM og kjenner ikke godt til alt som kommer innunder der.

har vært på noen catpartyer, lakk og lær-fester etc og tenner på det noe, men det var mye fordi det var nytt og spennende også.

chrizzy: tror ikke Tispa snakka om hvor mange som er smere ute i verden, men at ho visste om mange HER INNE, altså på KG, som har tendensene. Hvordan hun kan vite det er vel fordi vi har diskutert ganske mange relaterte temaer oppigjennom. :wink:

Skrevet

Vi har praktisert SM i mange år så jeg har da litt "erfaring" :wink: , var nysgjerrig på om det var flere som hadde interessen og som ville skrive om det. Jeg tror ikke jeg har lest noe om det her før og jeg får vel bare tåle litt mobbing :wink:

Jeg kjenner forresten også til ett par seriøse SM klubber, var med i en tidligere. Alle har hjemmesider så jeg følger litt med enda.

Gjest Chrizzy
Skrevet

chrizzy: tror ikke Tispa snakka om hvor mange som er smere ute i verden, men at ho visste om mange HER INNE, altså på KG, som har tendensene. Hvordan hun kan vite det er vel fordi vi har diskutert ganske mange relaterte temaer oppigjennom. :wink:

Jeg trodde ikke at hun snakket om hvor mange SMère det er i verden. Men når hun antyder at det er SÅ mange her på KG, så regner jeg med at hun ikke mener at det er spesielt mange i dette forumet, jeg tolket det slik at hun mente at det er bra mange generellt. Defor kunne jeg tenke meg og se en statistikk på dette, av ren nysgjerrighet. Leste en annen plass at SM ikke har vært diskutert så mye her. Å som en annen skrev her så har vel mange par innslag av SM i sex livet sitt og i fantasiene sine, det vil jo ikke dermed si at de er SMère av den grunn :wink:

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er spennende. Bare skremmende. Jeg ønsker ikke å være med noen som har et ønske om å torturere meg og ikke ønsker jeg å torturere ham heller. At noen kan synes at det er sexy har jeg ingen forståelse for.

Gjest GreenSky
Skrevet
Nei' date=' jeg synes ikke det er spennende. Bare skremmende. Jeg ønsker ikke å være med noen som har et ønske om å torturere meg og ikke ønsker jeg å torturere ham heller. At noen kan synes at det er sexy har jeg ingen forståelse for.[/quote']

SM og tortur er ikke det samme.

Skrevet
....Leste en annen plass at SM ikke har vært diskutert så mye her. Å som en annen skrev her så har vel mange par innslag av SM i sex livet sitt og i fantasiene sine' date=' det vil jo ikke dermed si at de er SMère av den grunn :wink:[/quote']

Trenger jo ikke diskutere det så mange ganger før du ser hvem som er hva. Og det HAR vært diskutert på KG, men det er kanskje lenge siden? husker ikke jeg, men vet det har vært diskutert. :wink:

og dersom man liker innslag av SM i sexlivet sitt, liker man ikke litt SM da?

Når er man SMer liksom? må man utøve mye SM for å like SM? eller må man bare like SM?

Må man være med i div. klubber? eller må man gjøre noe spesiellt før man kan si man liker/ikke liker SM?

Jeg liker litt SM, siden jeg liker å bli bundet (BDSM) og jeg vet om flere som liker å bli bundet eller binde, da tenner man jo litt på SM? eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...