AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har vært av og på forelsket i en fyr i mange år nå. Jeg trodde jeg endelig hadde kommet over han, helt til jeg ble med han hjem etter byen, og etter det har jeg tenkt på han hver dag. Han fikk seg dame kort tid etter, og jeg ble knust. Nå er det slutt, og han har begynt å sende meg meldinger igjen. Greia er at hver gang han begynner å ta kontakt så får jeg forventninger, og akkurat når jeg tror vi endelig har en sjanse igjen, så virker han avvisende og slutter å svare. Så går det et par uker, jeg begynner så vidt å komme på andre tanker, også tar han kontakt igjen. Jeg har blitt så vant til dette nå, at jeg vet at han ikke er ute etter noe seriøst. Han er bare ute etter noen å komme hjem til for å pule (han er i militæret). Likevel klarer jeg ikke å gi slipp. Jeg bare MÅ svare på alle snapchattene hans, i et ørlite håp om at han foreslår at vi skal møtes. Jeg vet godt at jeg fortjener bedre og at han er en drittsekk, men jeg klarer bare ikke å la være å prøve. Når han spør om å møtes sier jeg alltid ja (har heldigvis ikke hatt sex med han flere ganger enn den første), og jeg forsøker alltid å holde samtaler på meldinger gående, bare for å snakke med han. Alt ligger jo selvfølgelig i mine hender, og jeg vet det bare er jeg som må ta meg sammen og drite i han. Men hvordan klarer dere det?? Bør jeg fortelle han hva jeg føler for han (ok, jeg kommer aldri til å tørre det), slutte å svare på alt han skriver, eller bare si at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre? Jeg er så sinnssykt svak for han, og klarer ikke å ignorere han. Erfaringer og tips mottas med stor takk. Anonymous poster hash: de91c...4e6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Prøv å slutte å svare han. Vær kostbar. Etter hvert så blir han mindre i fokus. Viss du ønsker å bryte kontakten så bloker han fra livet dritt. Er ganske sikker på at han bare bruker deg som tidsfordriv. Lek til med han og se hvordan han reagere, kanskje det forteller deg noe om hvordan han føler om deg. Anonymous poster hash: c0667...da6
Pourpre Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Han vet hvor han har deg. Du må bare ignorere han. Blokker han på facebook, på mobilen. Alt. Han er ikke bra for deg. Og du lurer deg selv TS, han kommer ikke til å forandre seg, aldri.
Mallimor Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Overse han. Åpne snappene hans. Da kicker nok jaktinnstinktet inn i en ekte player ;-) Så lar du han stå igjen der, og du går videre med flagget til topps Er enklere enn du tror. Denne fyren har du ikke godt av. Han vet hvor han har deg, og vet å utnytte det. stå på
Gjest klatrefrøkna Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 jeg traff en fra militæret gjennom tinder og vi ble fuckfriends for en liten periode. Og etter et par uker sluttet han å vise interesse i å ha en ordentlig samtale med mindre han faktisk skulle til meg. Og så klart ble jeg betatt av denne fyren, og en gang tok han ikke kontakt på hvertfall 3 uker. Da fikk jeg nok av å tenke på "hva om" så jeg tekstet han om at vi er ferdige som fuckfriend, slettet samtalen og nummeret hans. Han svarte aldri og det er jeg glad for. Fort etter kom jeg i kontakt med en annen fyr jeg har masse til felles med, og vi finner på masse aktiviteter og dette er en fyr som faktisk vil treffe meg enn å bare forvisse seg om at han har draget på damer. mitt råd er å send han en endelig melding for å avslutte det hele, slett samtalen og nummeret, og treff nye mennesker! Sender idioten meldinger etter det er det best å slette de med en gang uten å svare. Dette klarer du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå