Gå til innhold

Dere som tjener mer enn 500 000 i året (brutto)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type jobb har dere og hvilken stilling? Hvilken utdannelse har dere?

Anonymous poster hash: 267b2...923

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjener over det, men det er kun fordi jeg jobber mye natt, doble vakter, helligdager og høytid. Hadde jeg jobbet vanlig turnus hadde det vel være rundt 450 000 brutto. Er sykepleier, fast stilling på sykehus og ekstra i hjemmesykepleien.

Anonymous poster hash: b362e...85f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tjener ikke så mye, men mannen min tjener 1.5mill i året. Lege med spesialisering.

Anonymous poster hash: 941f6...4b2
Gjest tuppesjura
Skrevet

Bachelor i økonomi og administrasjon. Jobber som controller i offentlig sektor. 525000 kr i året, regner med å stige til rundt 600.000kr fra 1.mai.

AnonymBruker
Skrevet

En lærer.

Anonymous poster hash: ae510...1de
AnonymBruker
Skrevet

Regnskap med bachelor.

Anonymous poster hash: 64dd7...280

AnonymBruker
Skrevet

2 år Videregående + fagbrev + 25 års erfaring i oljeindustri = 1 mill pr. år.

Anonymous poster hash: b4d0d...743
AnonymBruker
Skrevet

Bachelor i samfunnsfag. Jeg er seniorrådgiver i staten og har lønnstrinn 67, det er vel rundt 560 000. Har 31 000 utbetalt.

Anonymous poster hash: 684dc...544
AnonymBruker
Skrevet

Bachelor i samfunnsfag. Jeg er seniorrådgiver i staten og har lønnstrinn 67, det er vel rundt 560 000. Har 31 000 utbetalt.

da skatter du veldig mye eller?

Jeg tjener nesten akkurat 500 000 er logoped med 3 års erfaring, har tatt master i logopedi.

Anonymous poster hash: 36efa...4db

AnonymBruker
Skrevet

Hudterapeut , driver for meg selv.

Anonymous poster hash: 28451...969

AnonymBruker
Skrevet

Er prosesstekniker offshore. Tjener rundt 7-800.000. 2 år fagskole+2 år i lære. Jobbet i 8 år.

Som prosesstekniker på land tjente jeg rundt 650.000.

Anonymous poster hash: 886eb...617
AnonymBruker
Skrevet

Oj, hvordan har du klart å få seniorrådgiverstilling med kun bachelor? Det er fullstendig uaktuelt uten master hos oss.

Anonymous poster hash: a8503...4d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oj, hvordan har du klart å få seniorrådgiverstilling med kun bachelor? Det er fullstendig uaktuelt uten master hos oss.

Anonymous poster hash: a8503...4d2

Jeg er underdirektør i staten, har ca. 585 000, og har "bare" cand.mag.-grad. Det har vel litt med ansiennitet også å gjøre, jeg kan ikke svare for seniorrådgiveren over her, men jeg har i hvert fall jobba meg oppover i gradene.

Anonymous poster hash: 93698...a92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 590.000, jobber som konsulent i Oslo kommune. Master i statsvitenskap og 7 års ansiennitet (med to fødselspermisjoner innimellom der...)

Anonymous poster hash: fa2a7...3a8

Skrevet

Offentlig vekter. Litt over 500.000 i året. Jobber knapt overtid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er underdirektør i staten, har ca. 585 000, og har "bare" cand.mag.-grad. Det har vel litt med ansiennitet også å gjøre, jeg kan ikke svare for seniorrådgiveren over her, men jeg har i hvert fall jobba meg oppover i gradene.

Anonymous poster hash: 93698...a92

Det stemmer, det, har jobbet meg oppover. Har jobbet i staten i 15 år, byttet jobb for tre år siden, da ble jeg rådgiver og ett år senere ble jeg seniorrådgiver fordi jeg fikk flere oppgaver og mer ansvar.

AnonymBruker
Skrevet

Må rette opp denne, lønnstrinn 67, som jeg har, gir 580 300 i året.

AnonymBruker
Skrevet

Faren min eier 4 utleieboliger og moren min to. Han er halvveis pensjonert og hun jobber deltid (innen utdannelse) så av inntekt har de rundt snittet, men langt mer via boliginvesteringer.

Anonymous poster hash: 14444...474
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er siviløkonom med fordypning i finans, jobber i privat sektor.

Anonymous poster hash: d0055...9ac

Skrevet

Jeg hadde nøyaktig 500 000 som årslønn i min forrige jobb som arealplanlegger i en middels stor kommune. Var nyutdannet som arkitekt. Forventer å gå opp i lønn i min neste jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...