Gå til innhold

Gravid noen mnd etter provosert abort......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen i lignende situasjon...? som har blitt gravid etter noen mnd med provosert abort og som valgte å beholde 2. gang?? vær så snill og ikke kom med ekle kommentarer, det er ikke hva jeg trenger..

Anonymous poster hash: 17982...18b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen i lignende situasjon...? som har blitt gravid etter noen mnd med provosert abort og som valgte å beholde 2. gang?? vær så snill og ikke kom med ekle kommentarer, det er ikke hva jeg trenger..

Lærte du ikke å bruke prevansjon etter å ta abort en gang? :P

Anonymous poster hash: a68c1...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS.

Om du er den samme som har laget alle de andre trådene om gravid etter provosert abort: ta kontakt med f.eks Amathea eller om du er under 25 år: helsestasjon for ungdom. Der kan du snakke med noen om det du trenger.

Anonymous poster hash: ac659...976
AnonymBruker
Skrevet

Lærte du ikke å bruke prevansjon etter å ta abort en gang? :P

Anonymous poster hash: a68c1...342

Går faktisk ann å bli gravid MED prevansjon.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tok abort og 10 mnd senere ble jeg gravid igjen og beholdt :)

Anonymous poster hash: 7a2d8...37c

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS.

Om du er den samme som har laget alle de andre trådene om gravid etter provosert abort: ta kontakt med f.eks Amathea eller om du er under 25 år: helsestasjon for ungdom. Der kan du snakke med noen om det du trenger.

Hva om jeg ikke er den samme? Skal jeg ikke da ta kontakt? :P :p Og jeg skriver jo her fordi jeg gjerne vil snakke med andre som har vært i samme situasjon.. Og jeg har gjevnlig kontakt med Amathea, men takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg ikke er den samme? Skal jeg ikke da ta kontakt? :P :P Og jeg skriver jo her fordi jeg gjerne vil snakke med andre som har vært i samme situasjon.. Og jeg har gjevnlig kontakt med Amathea, men takk for tips!

Ja, det virker ikke som om at du har det så bra. Det er heller ikke vits å lage mange tråder om det samme. Du kan f.eks bare dytte tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...