AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei KG. Jeg har møtt en kjernekar i snart to måneder nå. Vi har flere felles venner og har egentlig visst hvem hverandre var siden barneskolen, men det er først nå de siste to månedene vi har møttes. Han har i flere måneder før dette uttrykt interesse for meg, men da var jeg opptatt med en annen. Problemet er vel egentlig at jeg merker at han gradvis trekker seg unna meg nå. I starten var han helt i hundre og ville være ekslusiv med meg. Han var sjalu dersom jeg prata for mye med andre menn, han fortalte foreldrene og kameratene sine om meg og han holdt kontakten med meg daglig. Nå har han den siste uken tatt mindre og mindre kontakt, og er ikke lenger like "på" (jeg vet han ikke er så opptatt at han ikke kan ta kontakt). Når jeg tenker meg om er det faktisk slik at han begynte å trekke seg unna når jeg også begynte å vise mye interesse tilbake. For nøyaktig en uke siden skrev han sms til meg om at han virkelig begynner å like meg, og at det begynner å bli seriøst fra hans side. Jeg sa jeg følte det samme og etter det har han liksom bare gått litt nedover. Han tar fortsatt kontakt, men ikke slikt som før. Han svarer mye kortere, senere og ja.. jeg merker at han har tatt fem skritt tilbake. Så hva gjør jeg? Gir han space, eller spør han rett ut? Er det vanlig at menn får litt hetta når ting begynner å bli seriøst? Anonymous poster hash: 72774...46c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Kanskje han bare likte jakten? Uansett så bytter menn damer like ofte som vi bytter tamponger. Bare drit i han. Aldri stol på en mann har mamma sagt til meg. Anonymous poster hash: 2af73...f07 1
VampireLadyXXL Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Kan hende det blei for kjedelig for han, men du får nesten bare spørre han. Er jo ikke noe galt i å spørre han om dette du skriver her.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Menn skifter jo mening i vilden sky, fatter ikke at det er mulig. Både jeg og mine venninner har opplevd dette flere ganger. Man dater, mannen virker keen og seriøs, legger ut om sine følelser, og boom! He's gone. Og han var ikke død. Men han måtte bytte dame siden menn ikke klarer å holde seg til en dame særlig lenge om gangen. Da kjeder de seg. Dette har jeg lært på KG! Anonymous poster hash: 2af73...f07
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Jeg ville spurt han jeg.Anonymous poster hash: 9d1e2...1d2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Ville også spurt, men kort, ikke langt og på en måte som man fremstår usikker og redd pga han. Ville kanskje sagt "Er det en grunn til at du er mindre interessert?" eller noe slikt. Anonymous poster hash: 12254...6a1
Ok2k Skrevet 16. mars 2015 #8 Skrevet 16. mars 2015 Ja, er det ikke bedre å spørre han? Om han er en kjernekar så får du jo svar regner jeg med? Hadde vært kjekt om tråden ble oppdatert etter å ha hørt med kilden selv.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #9 Skrevet 16. mars 2015 Jeg spurte han i går og han beklaget seg med at han hadde mye å gjøre. Jeg får bare holde meg litt unna nå tror jeg. ts Anonymous poster hash: 72774...46c
LadyL Skrevet 16. mars 2015 #10 Skrevet 16. mars 2015 Det kan jo være at han slapper mer av når han vet at begge er interessert, at han ikke gidder å være sånn på fordi han vet at du liker han? Jeg ville nok spurt om vi skulle finne på noe når han har tid, etter at han skrev at han hadde mye å gjøre, for da kan du jo se på hva han svarer på det 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #11 Skrevet 16. mars 2015 Jeg spurte han i går og han beklaget seg med at han hadde mye å gjøre. Jeg får bare holde meg litt unna nå tror jeg. ts Anonymous poster hash: 72774...46c Beklager, men det er det jeg sier når jeg ikke er så interessert. Kan hende han blir mer interessert hvis du ikke tar noe kontakt og blir mindre tilgjengelig. Men du fortjener jo en som ønsker å bruke tid på deg. Anonymous poster hash: 8683e...d4d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #12 Skrevet 16. mars 2015 Du kan jo kontakte noen venner eller kollegaer av han og spørre om det er sant at han har mye å gjøre. Anonymous poster hash: 58a46...2fa
Becka Skrevet 16. mars 2015 #13 Skrevet 16. mars 2015 Det kan jo være at han slapper mer av når han vet at begge er interessert, at han ikke gidder å være sånn på fordi han vet at du liker han? Jeg ville nok spurt om vi skulle finne på noe når han har tid, etter at han skrev at han hadde mye å gjøre, for da kan du jo se på hva han svarer på det Støtter denne. Merker tildels det med "min" også. At etterhvert dabbet det litt av. Ikke så intenst som i starten. Det viste seg også at han avventet litt mer fra min side. Så hvordan er du på initiativ? Men når svaret er at han har mye å gjøre, så blir jeg alltid littegranne skeptisk. Men støtter som sagt det å spørre han om å finne på noe når han har mulighet, og si at han må si når det passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå