AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Vi har tulla litt sammen på studiet etc. og han har ledd mye av det jeg har sagt så jeg følte/trodde kanskje han likte meg en snev i det minste... Så jeg bare... prøvde... kanskje å invitere til noe vi kunne gjøre utenom studiene evt... hint hint liksom... han sa bare at jeg kunne gjøre bedre også bare gikk han. nesten som om han ble fornærma... eh... men, han tolket det som en date da??? og... det var vel egentlig noe i det.... nå ignorer han meg, sier hei etc. men tar ikke initiativ til å jobbe sammen, så jeg skal ikke plage han... alt plutselig rast sammen føler jeg. er det bare han som er veldig usikker? skal jeg prøve en gang til?? vet ikke hvorfor jeg gidder.... men han er fascinerende!! Anonymous poster hash: aa00b...e22
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 sånne mennesker gidder jeg ikke bruke en kalori på. han vil jo tydeligvis ikke noe mer Anonymous poster hash: 51827...b78 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Han så nok på forholdet dere imellom som rent vennskapelig, og nå er han usikker på hvordan han skal forholde seg til deg. For all del ikke prøv igjen..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Vi har tulla litt sammen på studiet etc. og han har ledd mye av det jeg har sagt så jeg følte/trodde kanskje han likte meg en snev i det minste... Så jeg bare... prøvde... kanskje å invitere til noe vi kunne gjøre utenom studiene evt... hint hint liksom... han sa bare at jeg kunne gjøre bedre også bare gikk han. nesten som om han ble fornærma... eh... men, han tolket det som en date da??? og... det var vel egentlig noe i det.... nå ignorer han meg, sier hei etc. men tar ikke initiativ til å jobbe sammen, så jeg skal ikke plage han... alt plutselig rast sammen føler jeg. er det bare han som er veldig usikker? skal jeg prøve en gang til?? vet ikke hvorfor jeg gidder.... men han er fascinerende!! Anonymous poster hash: aa00b...e22 Ja er det ikke slitsomt å bli shit-testa ? Anonymous poster hash: 09936...d14
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 Hva nøyaktig sa du til han da? bare... "kanskje vi kan finne på noe sammen, bare vi??? spise ut eller noe el... heh" noe i den duren??? var bare oss da... jammen... han sa jeg kunne gjøre bedre... altså... ehh... det betyr vel at han sier at jeg for bra for han?!?.. uff, ble deprimert jeg nå som alle sier jeg skal bare gi opp Anonymous poster hash: d5677...b39
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Jeg tror den han brukte den setningen, fordi det høres finere ut enn; "Jeg er ikke interessert i deg." Anonymous poster hash: 54724...1ce 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 bare... "kanskje vi kan finne på noe sammen, bare vi??? spise ut eller noe el... heh" noe i den duren??? var bare oss da... jammen... han sa jeg kunne gjøre bedre... altså... ehh... det betyr vel at han sier at jeg for bra for han?!?.. uff, ble deprimert jeg nå som alle sier jeg skal bare gi opp Anonymous poster hash: d5677...b39 Synes det var litt slemt gjort, han kunne jo bare sagt han ikke ville på en ordentlig måte. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Jeg tror den han brukte den setningen, fordi det høres finere ut enn; "Jeg er ikke interessert i deg." Anonymous poster hash: 54724...1ce Jeg synes det høres ut som det kommer fra en mann som liker drama jeg da. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Hvis han hadde ment at du fortjente bedre så hadde han sagt "du kan FÅ noe bedre" ikke "GJØRE noe bedre" virker for meg at han mente at du kan gjøre noe bedre enn å henge med han for han har ikke interesse av å henge med deg. Anonymous poster hash: 6c782...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Du aner ikke hva depresjon er hvis du kaller deg deprimert fordi en gutt på skolen gjorde deg usikker. Grow up og ei litt respekt mot folk som faktisk er deprimerte, skjærer opp seg selv hver dag i 15 år , ikke dusjer fordi de ikke syntes de er verdige til å se bra ut og som har sett familien sin dø i brann. Anonymous poster hash: 6c782...1e1 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Jeg skjønner nesten ikke hva du skriver jeg.Anonymous poster hash: ee3ef...0bc 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 Du aner ikke hva depresjon er hvis du kaller deg deprimert fordi en gutt på skolen gjorde deg usikker. Grow up og ei litt respekt mot folk som faktisk er deprimerte, skjærer opp seg selv hver dag i 15 år , ikke dusjer fordi de ikke syntes de er verdige til å se bra ut og som har sett familien sin dø i brann.Anonymous poster hash: 6c782...1e1 Lag din egen tråd, surpompAnonymous poster hash: a0af1...548 13
Petra75 Skrevet 15. mars 2015 #14 Skrevet 15. mars 2015 Du aner ikke hva depresjon er hvis du kaller deg deprimert fordi en gutt på skolen gjorde deg usikker. Grow up og ei litt respekt mot folk som faktisk er deprimerte, skjærer opp seg selv hver dag i 15 år , ikke dusjer fordi de ikke syntes de er verdige til å se bra ut og som har sett familien sin dø i brann.Anonymous poster hash: 6c782...1e1 Men i jøssenavn.. 10
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #15 Skrevet 15. mars 2015 Kanskje det har noe å gjøre med at du skriver på samme måte som en treåring ville snakket? Skikkelig rotete å forstå alt sammen. Anonymous poster hash: badde...8e8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #16 Skrevet 16. mars 2015 Vi har tulla litt sammen på studiet etc. og han har ledd mye av det jeg har sagt så jeg følte/trodde kanskje han likte meg en snev i det minste... Så jeg bare... prøvde... kanskje å invitere til noe vi kunne gjøre utenom studiene evt... hint hint liksom... han sa bare at jeg kunne gjøre bedre også bare gikk han. nesten som om han ble fornærma... eh... men, han tolket det som en date da??? og... det var vel egentlig noe i det.... nå ignorer han meg, sier hei etc. men tar ikke initiativ til å jobbe sammen, så jeg skal ikke plage han... alt plutselig rast sammen føler jeg. er det bare han som er veldig usikker? skal jeg prøve en gang til?? vet ikke hvorfor jeg gidder.... men han er fascinerende!!Anonymous poster hash: aa00b...e22 Kjære deg- ikke lurt å spørre igjen. Han er ikke interessert så ikke plag deg selv med å tenke mer på han. Kommer garantert andre kjekkaser din vei TS-Anonymous poster hash: 94910...9d0 1
fullførsetningen Skrevet 16. mars 2015 #17 Skrevet 16. mars 2015 Jeg tror at en direkte avvisning er det beste i det lange løp, men det slår meg allikevel at "du kan gjøre bedre" er en litt dårlig ting å si. Du skal ha poeng for at du spurte, og han skal ha poeng for at han sa det rett ut, men allikevel, jeg synes han feiler litt på måten han sa det på. Nuvel. Her er det nok lurest å bare gå videre.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #18 Skrevet 16. mars 2015 Høres ut som en lite voksen fyr.Vær glad du er kvitt ham. Anonymous poster hash: b8511...a5b
Jade Skrevet 16. mars 2015 #19 Skrevet 16. mars 2015 Det hørtes nesten ut som om han mente at du kunne spurt på en bedre måte ("prøv igjen - men formulér deg bedre"). Men det stemmer nok ikke, det hadde vært SKIKKELIG dramaqueen Det det sikkert betydde var at han ikke ville, og at du skulle tro han mente at du var for god for han slik at du ikke skulle bli fornærmet. Eller kanskje han bare har kjempedårlig selvtillit, og mener at han ikke fortjener noen. Merkelig i alle fall.... 1
got2go Skrevet 16. mars 2015 #20 Skrevet 16. mars 2015 Veldig snål måte å reagere på. Ville ha holdt meg unna, siden han virker veldig avvisende overfor deg i ettertid. Tydeligvis en snåling du hat med å gjøre her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå