Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg må klage litt. Jeg er så kosesjuk! Har ikke fått så mye som et kyss på over et halvt år (det er egentlig ikke så lenge til meg å være...) og nå har jeg så lyst på kos og selskap. Trenger kroppskontakt :( Det akutte behovet går vel over, men jeg tror egentlig jeg trenger kos for å leve. Må kanskje skaffe meg en katt...

Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har min sympati, hvis jeg får din ;-p jeg sliter med det samme. Savner å kline, klemme og kose....

Jeg vil ha en mann <3

Anonymous poster hash: 35c18...fbd

Skrevet

Å, jeg må klage litt. Jeg er så kosesjuk! Har ikke fått så mye som et kyss på over et halvt år (det er egentlig ikke så lenge til meg å være...) og nå har jeg så lyst på kos og selskap. Trenger kroppskontakt :( Det akutte behovet går vel over, men jeg tror egentlig jeg trenger kos for å leve. Må kanskje skaffe meg en katt...

Å, det er da ingenting. Prøv å gå uten det et par år til, så skal du se. Faktisk savner man det der mindre og mindre etter hvert som tiden går :P

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg har en slik søndag i dag jeg også. Akkurat i kveld, hadde det vært heeeelt greit å hatt en viss person å krype inntil.... :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Du har min sympati, hvis jeg får din ;-p jeg sliter med det samme. Savner å kline, klemme og kose....

Jeg vil ha en mann <3Anonymous poster hash: 35c18...fbd

Du får sympati i bøttevis! Jeg vil også ha en mann

Skrevet (endret)

Kan ikke si jeg ha en mann. Å underholde seg selv på søndagen går greit. Men akkurat det savnet av kroppkontakt, det skjønner jeg. Kan ikke si man ønsker det mindre selv om man er langtidssingel heller.

Endret av Cordelia
Skrevet

Stort sett er det greit å våkne opp i fred og ro etter en hard lørdag. Det er stille og fredelig, ikke noe mas.

AnonymBruker
Skrevet

Å, det er da ingenting. Prøv å gå uten det et par år til, så skal du se. Faktisk savner man det der mindre og mindre etter hvert som tiden går :P

Har prøvd det før. Synes det går i bølger uansett, men jevnt over blir det vel mindre.

Skrevet

Har prøvd det før. Synes det går i bølger uansett, men jevnt over blir det vel mindre.

Jo, det hender man får de følelsene. Men det blir mindre og mindre ettersom tiden går. For man blir ganske enkelt vant til å ha det slik man har.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del.

Anonymous poster hash: 15283...855

Skrevet

Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del.

Anonymous poster hash: 15283...855

Neh, for mye styr. På sommeren kan det jo hende jeg vil ut av huset på en søndag, og da passer det dårlig å måtte forholde seg til en evt. søndagskjæreste, haha.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del. Anonymous poster hash: 15283...855

Nei, jeg vil kose alle dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner det og utrolig mye. Ikke hatt fysisk kontakt med en mann på 10 mnd.

Men jeg har håp i sikte. Skal besøke en mann om 2 uker, og må overnatte en natt hos han, og tror jeg får sove i armkroken hans da. Så bare håper jeg at vi faktisk liker hverandre begge to.

Anonymous poster hash: eeee2...b16
Skrevet

Hva med de seks andre dagene i uken da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...