AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Å, jeg må klage litt. Jeg er så kosesjuk! Har ikke fått så mye som et kyss på over et halvt år (det er egentlig ikke så lenge til meg å være...) og nå har jeg så lyst på kos og selskap. Trenger kroppskontakt Det akutte behovet går vel over, men jeg tror egentlig jeg trenger kos for å leve. Må kanskje skaffe meg en katt...Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Du har min sympati, hvis jeg får din ;-p jeg sliter med det samme. Savner å kline, klemme og kose.... Jeg vil ha en mann <3Anonymous poster hash: 35c18...fbd
sjonkelrolf Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Å, jeg må klage litt. Jeg er så kosesjuk! Har ikke fått så mye som et kyss på over et halvt år (det er egentlig ikke så lenge til meg å være...) og nå har jeg så lyst på kos og selskap. Trenger kroppskontakt Det akutte behovet går vel over, men jeg tror egentlig jeg trenger kos for å leve. Må kanskje skaffe meg en katt...Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9 Å, det er da ingenting. Prøv å gå uten det et par år til, så skal du se. Faktisk savner man det der mindre og mindre etter hvert som tiden går
Gjest Nosoul Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Jeg har en slik søndag i dag jeg også. Akkurat i kveld, hadde det vært heeeelt greit å hatt en viss person å krype inntil....
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Du har min sympati, hvis jeg får din ;-p jeg sliter med det samme. Savner å kline, klemme og kose.... Jeg vil ha en mann <3Anonymous poster hash: 35c18...fbd Du får sympati i bøttevis! Jeg vil også ha en mannAnonymous poster hash: 3dc8f...2a9
Cordelia Skrevet 15. mars 2015 #6 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Kan ikke si jeg må ha en mann. Å underholde seg selv på søndagen går greit. Men akkurat det savnet av kroppkontakt, det skjønner jeg. Kan ikke si man ønsker det mindre selv om man er langtidssingel heller. Endret 15. mars 2015 av Cordelia
sjonkelrolf Skrevet 15. mars 2015 #7 Skrevet 15. mars 2015 Stort sett er det greit å våkne opp i fred og ro etter en hard lørdag. Det er stille og fredelig, ikke noe mas.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #8 Skrevet 15. mars 2015 Å, det er da ingenting. Prøv å gå uten det et par år til, så skal du se. Faktisk savner man det der mindre og mindre etter hvert som tiden går Har prøvd det før. Synes det går i bølger uansett, men jevnt over blir det vel mindre.Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9
sjonkelrolf Skrevet 15. mars 2015 #9 Skrevet 15. mars 2015 Har prøvd det før. Synes det går i bølger uansett, men jevnt over blir det vel mindre.Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9 Jo, det hender man får de følelsene. Men det blir mindre og mindre ettersom tiden går. For man blir ganske enkelt vant til å ha det slik man har.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #10 Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del. Anonymous poster hash: 15283...855
sjonkelrolf Skrevet 15. mars 2015 #11 Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del.Anonymous poster hash: 15283...855 Neh, for mye styr. På sommeren kan det jo hende jeg vil ut av huset på en søndag, og da passer det dårlig å måtte forholde seg til en evt. søndagskjæreste, haha.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #12 Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor ikke skaffe seg en søndagskjæreste. Funker bra for min del. Anonymous poster hash: 15283...855 Nei, jeg vil kose alle dager.Anonymous poster hash: 3dc8f...2a9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #13 Skrevet 15. mars 2015 Jeg savner det og utrolig mye. Ikke hatt fysisk kontakt med en mann på 10 mnd. Men jeg har håp i sikte. Skal besøke en mann om 2 uker, og må overnatte en natt hos han, og tror jeg får sove i armkroken hans da. Så bare håper jeg at vi faktisk liker hverandre begge to. Anonymous poster hash: eeee2...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå