Leo Skrevet 17. august 2004 #1 Del Skrevet 17. august 2004 Nå har det skjedd igjen! Da jeg skulle ta på meg et par nye joggesko i dag tidlig, oppdaget jeg at alarmbrikken fremdeles satt fast på skoen og slike er jo umulige å fjerne! De kan vel dessuten inneholde fargestoff som ødelegger plagget/skoen dersom de fjernes med makt? Fra før har jeg en jakke som jeg aldri har brukt fordi alarmbrikken fremdeles sitter i foret… Spørsmålet er altså om noen vet hvor/hvordan jeg kan få fjernet disse brikkene. Både skoene og jakken er kjøpt utenlands så å gå tilbake dit hvor de er kjøpt er umulig. Kan en hvilken som helst kles-/skoforretning hjelpe meg? (Jeg har selvfølgelig kvitteringene slik at jeg kan dokumentere at tingene ikke er stjålet. Betjeningen har ganske enkelt glemt å fjerne brikkene i et stresset øyeblikk og jeg har ikke lagt merke til det). På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg ville tro en hvilken som helst butikk kan hjelpe deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. august 2004 #3 Del Skrevet 17. august 2004 Jupp. Ring til butikken på forhånd så de vet at du kommer (minimer mistanken), ta med kvitteringer og stopp og be om hjelp når alarmen går (for det gjør den antageligvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #4 Del Skrevet 17. august 2004 Det pleier jo å være litt ulike festemetoder for disse alarmbrikken, så du må velge "riktig" butikk å spørre i. Men jeg har fått hjelp i en butikk da det pep i posen min på vei inn i butikken. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #5 Del Skrevet 17. august 2004 Hvordan kom du deg ut av butikken?? vanlig verktøy går med de vanlige, men er det de med farver så blir de ødelagt. Du må jo ringe butikken der du kjøpte de. Det kunne vert verre. At det begynte å pipe i det du gikk ut og alles oppmerksomhet ble rettet mot deg. Ikke kjekt om det var kente der. var en butikk som ble dømt i en by pga en dame ble tatt og det var en del kjente som så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #6 Del Skrevet 17. august 2004 Overså setningen med at de var kjøpt i utlandet. tror neppe en butikk vil hjelpe deg om du ikke har kvitteringen. Fint at du har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 17. august 2004 #7 Del Skrevet 17. august 2004 Det er tusen forskjellige alarmtyper, vi kan ikke engang hjelpe internt i vår kjede kan vi hjelpe hvis varen er kjøpt på en annen butikk med annet system. Ville tatt en tur på ett senter og gått en runde. Hvordan ser brikken ut? De med farge skal være merket. Har ett par andre tips også, send meg PM så skal jeg gi deg de ikke greit å legge ut alle nasketips her tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 17. august 2004 Det irriterer meg faktisk at det IKKE pep! Da hadde jeg jo oppdaget det med en gang og sluppet hele problemet! Har sendt deg en PM, jeg Elenath! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2004 #9 Del Skrevet 17. august 2004 Det irriterer meg faktisk at det IKKE pep! Da hadde jeg jo oppdaget det med en gang og sluppet hele problemet! Har sendt deg en PM, jeg Elenath! Alarmen fungerte sikkert ikke, evt ikke var på. Ikke uvanlig. Jeg opplevde det i Oslo faktisk. Kjøpte en jakke som de glemte å ta av alarmbrikken på, de pep ikke da jeg forlot butikken, men de pep hver gang jeg gikk inn i en ny....pinlig ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 17. august 2004 #10 Del Skrevet 17. august 2004 Det irriterer meg faktisk at det IKKE pep! Da hadde jeg jo oppdaget det med en gang og sluppet hele problemet! Har sendt deg en PM, jeg Elenath! Og jeg har svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 17. august 2004 #11 Del Skrevet 17. august 2004 Trodde ikke sånn alarmbrikker med farge piper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 17. august 2004 #12 Del Skrevet 17. august 2004 Det er ikke alle typer av fargealarmer som piper. Våre gjør ikke det, men nabobutikkens gjør. Ikke kan vi ta hverandres sine heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå