Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slim ilag med det rosa greiene. Noen som har erfaring?

Anonymous poster hash: 69fb2...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt på vei er du?

Anonymous poster hash: 10198...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt på vei er du?

Er ikke gravid, så jeg vet, men vi prøver.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv på prøverforumet da:)

Skrevet

Prøv på prøverforumet da:)

Det er jo for guds skyld der hun spør da!!

Hvor er du i syklus? Kan være eggløsning.. sies at når el slimet er litt rosa/rødt at du er ekstra fruktbar☺ har du testet med el test?☺ lykke til👍

Skrevet

Det er jo for guds skyld der hun spør da!!

Hvor er du i syklus? Kan være eggløsning.. sies at når el slimet er litt rosa/rødt at du er ekstra fruktbar☺ har du testet med el test?☺ lykke til👍

Ro deg ned, posten ble først skrevet i svangerskap forumet og deretter flyttet :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er 12-13 dager til jeg skal ha mensen, den har vært litt ustabil i det siste, den kommer hver måned men av og til litt senere eller tidligere. Har ikke tester med el- tester. Har ingen liggende:/

Skrevet

Tror det er 12-13 dager til jeg skal ha mensen, den har vært litt ustabil i det siste, den kommer hver måned men av og til litt senere eller tidligere. Har ikke tester med el- tester. Har ingen liggende:/

Er slimet strekkbart mellom fingrene? Har du noe stikkninger eller ubehag nedentil? Er sikkert el du har med tanke på hvor i syklus du er:)

AnonymBruker
Skrevet

Er slimet strekkbart mellom fingrene? Har du noe stikkninger eller ubehag nedentil? Er sikkert el du har med tanke på hvor i syklus du er:)

Stikking nedentil har jeg hatt i går vertfall. Så farget utflod er tegn på mer fruktbarhet?

Gjest Wei Wei
Skrevet

Stikking nedentil har jeg hatt i går vertfall. Så farget utflod er tegn på mer fruktbarhet?

Det kan være det, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Idag er der vekke, har forsatt litt stikk/strekking i eggstokk området. Fått ømme pupper i dag og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...