dreamy Skrevet 17. august 2004 #1 Del Skrevet 17. august 2004 Min datter har ca 1000 ting hun har lyst til å være med på, men jeg begrenser det. Hun ville være med på håndball og fotball, men hun får bare være med på en av delene. Det blir håndball. I tillegg skal hun være med på dans og senere i høst keyboardundervisning. Kanskje jeg er for streng? Er deres barn med på mange ting etter skoletid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Min datter (12) spiller fotball vår/høst sesongen og er eller i slalombakken 2-4 ganger i uka om vinteren + dans i gang i uka (sluttet nå før ferien frivillig). Jeg ser hennes venninder er med på 2-3 ting hele året gjennom og de har ikke tid til å leke eller være sammen med venninder. Der har jeg satt ned foten hjemme hos oss. Hun skal ikke bare dra fra aktivitet til aktivitet. Hun skal ha tid til å være barn også. Streng jeg, mulig det men sånn er det. De jentene som stresser rundt har knapt tid til å gjøre lekser. Det syns jeg er helt idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemei Skrevet 17. august 2004 #3 Del Skrevet 17. august 2004 Synes ikke dere er strenge. Barna har godt av å "ikke ha noe å gjøre" av og til. Kunne slappe av, eller leke inne eller ute, uten at noen må aktivisere dem. Det høye tempoet som mange familier holder i våre dager er slitsomt og stressende og ikke noe særlig sunt. Man skal ha tid til hverandre, kunne snakke skikkelig sammen og ha det trivelig på hjemmebane oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå