AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei og hjelp.. Jeg går på cerazette minipiller. Jeg har aldri glemt en pille, ikke vært kvalm eller dårlig i magen på sikkert et år, så ingen fare for at pillen ikke har fungert pga det. De siste ukene har jeg vært litt øm i magen, akkurat som når jeg trener magen og blir støl. Ellers følt meg helt normal. Ingen kvalme, ømme bryst etc. Den siste tiden, har hunden vår begynt å skulle ligge på magen min når jeg feks ligger på sofaen, noe han aldri har gjort før. Mannen min har lagt merke til dette og sa bare på tull i stad "kanskje han skal passe på babyen som er der". Dette fikk meg riktignok til å ta en test og den ble ekstremt sterk positiv, mens jeg tisset på den. Se bildet under. Hvor langt tror dere jeg kan være på vei med så sterk test? Nå er jeg livredd daglig bruk av cerazette har skadet babyen vår.. Jeg har ingen symptomer på graviditet uansett hvor godt jeg kjenner etter. Er manglende symptomer (har heller ikke hatt noen symptomer så langt jeg kan huske tilbake i tid) et tegn på at babyen kan være død? Jeg har ikke hatt noen blødninger hverken nå eller siden cerazette oppstart for flere år siden. Hjelp.. Anonymous poster hash: ab695...bcb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Gå til legen, du. Der vil du få svar på alt du lurer på, om vi skal svare på det blir det ren spekulasjon, noe ingen tjener på. Anonymous poster hash: f5de9...552
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Ja, jeg skal selvsagt bestille time i morgen tidlig. Vet jeg ikke får noen sikre svar her, er likevel en liten befrielse å skrive om det, evt. høre historier fra andre med lignende erfaringer. TSAnonymous poster hash: ab695...bcb 1
geene Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Hei og hjelp.. Jeg går på cerazette minipiller. Jeg har aldri glemt en pille, ikke vært kvalm eller dårlig i magen på sikkert et år, så ingen fare for at pillen ikke har fungert pga det. De siste ukene har jeg vært litt øm i magen, akkurat som når jeg trener magen og blir støl. Ellers følt meg helt normal. Ingen kvalme, ømme bryst etc. Den siste tiden, har hunden vår begynt å skulle ligge på magen min når jeg feks ligger på sofaen, noe han aldri har gjort før. Mannen min har lagt merke til dette og sa bare på tull i stad "kanskje han skal passe på babyen som er der". Dette fikk meg riktignok til å ta en test og den ble ekstremt sterk positiv, mens jeg tisset på den. Se bildet under. Hvor langt tror dere jeg kan være på vei med så sterk test? Nå er jeg livredd daglig bruk av cerazette har skadet babyen vår.. Jeg har ingen symptomer på graviditet uansett hvor godt jeg kjenner etter. Er manglende symptomer (har heller ikke hatt noen symptomer så langt jeg kan huske tilbake i tid) et tegn på at babyen kan være død? Jeg har ikke hatt noen blødninger hverken nå eller siden cerazette oppstart for flere år siden. Hjelp..Anonymous poster hash: ab695...bcb Manglende symptomer er ikke et tegn på at babyen er død. Alle gravide kvinner har forskjellige symptomer, noen mer, noen mindre, noen alle og noen ingen. Lykke til hos legen
miore Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Tror jeg skal overlate til legen å svare på de medisinske spørsmålene, men generelt er mangel på symptomer ikke et tegn på at noe trenger å være galt. Det varierer veldig hvor mye hcg man produserer, og det varierer fra test til test hvor sterk streken blir, men laster opp min CB+ fra jeg var 4 uker på vei (altså 2 uker etter eggløsning) så du har noe å sammenlikne med! Lykke til Endret 15. mars 2015 av miore
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå