Gjest Reza08 Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Har du en artig fyllehistorie eller to på lager? Hadde vært morsomt om de som hadde opplevd noe ekstraordinært i fylla hadde fortalt historiene sine her. Er ikke så ofte beruset selv, men de gangene jeg har vært det, har det stort sett gått rolig for seg.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 En av mine bedre fylle-minner er fra da vi egentlig ikke var gammel nok til å drikke, og kom jo derfor ikke inn noe sted sånn normalt sett. Så vi samlet oss en hel gjeng og satte oss i fjæra, under husene som stod på påler, og drakk hjemmebrent, og hørte på musikk:) Var bare så god stemning. (Disse husene er vernet og ingen bor der, så vi plaget ingen. Og ja, vi plukket med oss søpla vår etterpå!) Anonymous poster hash: 54085...c45
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Har jo mange historier, men de er jo ikke så artige. Når man er full kan ting som egentlig ikke er artig, bli det. Dessuten måtte man nesten vært der for å forstå at det var morsomt eller spennende. Det jeg har hørt mest om, var den gangen jeg bestemte meg for å være sjefen i gruppa og kommanderte folk ting å gjøre ting. Folk lo og dagen etterpå var det enda "verre", for den beste venninna mi fikk spontane latteranfall igjennom hele dagen på grunn av det. Synes det var morsomt jeg også da Latteren hennes smittet lett over på oss andre også. Endret 15. mars 2015 av Evilposelos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå