Gjest soolstrålen Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Jeg møtte en fyr tidligere denne uken og vi ble enige om å møtes igjen på mandag uken etter. I helgen var vi begge vært ute på bye, han fylleringte meg på fredag og jeg lørdag. På lørdag hørte jeg masse fra han senere på dagen. I dag har jeg ikke hørt noen ting, jeg har sendt han en snap uten svar. Jeg er redd jeg har sagt eller gjort noe dumt, ble for masete i natt etc... Skal jeg ta kontakt med han angående morgendagen, eller bare vente å se?
Polly Ester Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 (endret) Vente og se Endret 15. mars 2015 av Anna Kronisme
Gjest soolstrålen Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Vente og se Da gjør jeg det.. :-D Takk for svar!
Polly Ester Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Lykke til. Og ikke heng meg om jeg tok feil, men det var det jeg ville gjort i hvert fall.
Gjest soolstrålen Skrevet 15. mars 2015 #5 Skrevet 15. mars 2015 Lykke til. Og ikke heng meg om jeg tok feil, men det var det jeg ville gjort i hvert fall. Selvfølgelig ikke! Glad jeg bare får tips og råd jeg! :-)) ;-) 1
Gjest soolstrålen Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Hvordan gikk det på date i dag? Jeg har ignorert han helt og det samme gjør han. Han får styre med sitt, jeg mitt :-P 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Så dere skal ikke treffes igjen? Det virket jo som om dere var litt på hverandre i og med at dere fylleringte og sånn? Hva skjedd? Bare ingenting? Beklager at jeg er nysgjerrig, synes bare det er så spennende med bli-kjent-faser! Anonymous poster hash: 1dcbe...e93
Gjest soolstrålen Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Så dere skal ikke treffes igjen? Det virket jo som om dere var litt på hverandre i og med at dere fylleringte og sånn? Hva skjedd? Bare ingenting? Beklager at jeg er nysgjerrig, synes bare det er så spennende med bli-kjent-faser! Anonymous poster hash: 1dcbe...e93 Hyggelig at du spør. Nei, jeg vet helt ærlig ikke. Han har tatt avstand og da gjør jeg det samme, for han likte tydligvis ikke at jeg ringte han i helgen som var. Det er greit nok det altså, forventer ikke at folk skal stille opp for meg på den måten. Kunne bare ønske jeg fikk en melding fra han hvor han fortalte meg hvorfor han tar avstand slik at jeg forstår. Men jeg har funnet en annen jeg dater nå, så da er det lettere å la denne fyren ligge også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå