male32 Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei Etter å ha vasket klær i vaskemaskin ser de ikke ut. Det er masse støv på de. Spesielt sorte plagg vises dette godt på. Hva kan jeg gjøre? Jeg orker ikke å stå med sånn klesrulle på alle sokkene og underbuksene mine. Jeg bruker ikke tørketrommel. Mvh Male32 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Spørsmålet er mer hva du bruker å putte i vaskemaskinen sammen med den vasken sort tøy du får støv på og mellom hver gang problemet oppstår?? En runde med vaskepulver i vanlig dose og en runde på 95 grader uten tøy bør fjerne elendigheten fra maskinen. Dersom problemet ikke er det du blander sammen av tøy....Anonymous poster hash: ed753...1ab
Gjest Tigress Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Kva i all verda har du i vaskemaskinen din??
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Hei Etter å ha vasket klær i vaskemaskin ser de ikke ut. Det er masse støv på de. Spesielt sorte plagg vises dette godt på. Hva kan jeg gjøre? Jeg orker ikke å stå med sånn klesrulle på alle sokkene og underbuksene mine. Jeg bruker ikke tørketrommel. Mvh Male32 Det er vel ikke akkurat støv. Er vel lo fra en ullvask eller lignende. Tror ingen reagerer om du ikke går over sokkene og underbuksene med klesrulle .Anonymous poster hash: 425f2...1ac
male32 Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2015 Kva i all verda har du i vaskemaskinen din?? Jeg vasker sokker og undertøy i lag. Er det grunnen?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #6 Skrevet 16. mars 2015 har samme problem selv. konstant støv i klærne. skjønner ikke hvor det kommer fra. Anonymous poster hash: 4133c...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå