AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hei. Jeg tenkte jeg skulle bli medlem i en gruppe på facebook. Vil helst ikke at noen skal vite at jeg blir medlem, så derfor lurer jeg på en ting. Kommer det opp på veggen om jeg blir medlem? Kan alle vennene mine se det? Anonymous poster hash: d3880...880
Pixxie Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Det spørs om det er en hemmelig gruppe eller ikke
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Det spørs om det er en hemmelig gruppe eller ikke Det er en lukket gruppe. Anonymous poster hash: d3880...880
Jade Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Hvis det er en lukket gruppe så kan andre se om du er medlem men de kan ikke se hva som skrives der inne (vær obs på at hvem som helst når som helst kan bli medlem (naboen din, læreren til sønnen din, eksen til typen din) der og se alt du har skrevet der tidligere). Når du blir medlem, så kan det komme opp på andres newsfeed. Kanskje greit å melde seg inn når det er lite aktivitet på FB. Hvis det er en gruppe hvor det er litt "hemmelig" at folk er med, så ville jeg sendt en melding til admin og anbefalt dem å gjøre gruppen hemmelig. Da kan ikke utenforstående se hvem som er medlem. Litt pinlig f.eks. om venner kan se at du er medlem i "vi som har hatt sex med Rune Rudberg". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå