Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg er på pp7 for øyeblikket, og har ikm den 20.03 :danse: . jeg er absolutt ingen symptomjeger så det er nytt for meg å kjenne så mye rart denne gangen! jeg er utrolig oppblåst i magen, og har en veldig rar fordøyelse for tiden, samt at jeg kjenner utrolig mye i livmoren!.... det gjøre vondt i livmoren når jeg er på do og gjør "nr 2" og jeg kan plutselig ikke snu meg fra den ene siden til den andre uten at jeg får en "strekk" i livmoren som gjør utrolig vondt... noen som har vært gravide som har kjent dette før?

grunnen til at jeg lurer på dette er fordi, på torsdag denne uken til lørdag skal det være utdrikkningslag for besteveninna mi! vi skal da på konsert den 20... da jeg har ikm! og jeg vet det blir masse alkohol og leker.... :bond: så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp denne helgen rett og slett! hvis jeg holder meg borte fra alt uten grunn (ikke gravid) syns jeg det er litt synd,

blir langt det her men: er det noen sikre symptomer jeg kan kjenne etter, uten om postitiv/ negativ test? er det noen symptomer som alle får?

Anonymous poster hash: c705f...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gode muligheter til at testen er positiv allerede torsdag hvis det er graviditet på gang. Jeg hadde tydelig positiv test 2 dager før IKM, og hadde sikkert sett 2 streker 1-2 dager før det også. Veldig sensitive tester kan gi utslag hos opptil 50% 4 dager før IKM. Lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet

fikk positiv EL test idag, og hadde to dager med positiv el test på dag 13 og 14... regnet da med at jeg hadde eggløsninga da? så positiv 13-14 og igjen på dag 20? hva skjer....

Skrevet

fikk positiv EL test idag, og hadde to dager med positiv el test på dag 13 og 14... regnet da med at jeg hadde eggløsninga da? så positiv 13-14 og igjen på dag 20? hva skjer....

Da har nok kroppen prøvd seg på en el på dag 13-14, men egget har nok ikke sluppet. Så da prøver kroppen på nytt så du har nok el nå☺ med andre ord så vil ikke en graviditet test vise positiv på torsdag... så ville enten hoppet over denne pp eller ikke gått på konsert på torsdag...

Skrevet

Tror man kan få positive EL-tester om man er gravid også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...