Gå til innhold

Er dette grei trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satt opp en plan for hva jeg skal trene i løpet av en uke. Hvilke dager jeg trener vil komme an på når jeg har tid, i forhold til resten av timeplanen min osv.

Dag 1: Jogge i 50 minutter, styrketrening 30 minutter.

Dag 2: Jogge i 30 minutter, styrketrening 50 minutter.

Dag 3: Jogge i 40 minutter, styrketrening 30 minutter.

Dag 4: Jogge i 60 minutter, styrketrening 20 minutter.

Ellers vil jeg ta et par gåturer i løpet av uka, med moderat tempo, rundt 0,5-1 time per tur. Kan også være at jeg deltar på en eller to gruppetimer på treningssenteret, da mest kondisjon- og styrketimer.

Ser dette greit ut?

Anonymous poster hash: e9b59...028
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette ser bra ut :) Så lenge du driver med den formen for trening som du selv liker, så er det absolutt tilstrekkelig! Med mindre du har noen bestemte mål med treningen, da?

Husk også å restituere og få i deg nok næring siden du jogger en del, i tillegg til gåturer og gruppetimer. Kjedelig å bryte ned kroppen og/eller få skader, slik at man ikke kan drive med trening slik man egentlig ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette ser bra ut :) Så lenge du driver med den formen for trening som du selv liker, så er det absolutt tilstrekkelig! Med mindre du har noen bestemte mål med treningen, da?

Husk også å restituere og få i deg nok næring siden du jogger en del, i tillegg til gåturer og gruppetimer. Kjedelig å bryte ned kroppen og/eller få skader, slik at man ikke kan drive med trening slik man egentlig ønsker.

Har ikke noe spesielt mål, nei. Vil bare være aktiv, sunn og frisk, og få overskudd. Liker jogging så godt, siden det fungerer både innendørs på tredemølle, og hvor som helst utendørs. Eneste utstyret man trenger er et par gode sko. Styrke trener jeg mest for å holde kroppen ved like etc.

Anonymous poster hash: e9b59...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...