Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke krise å unne seg en kvikklunsj på en 10km lang gåtur vel? Det er veldig lenge siden jeg har spist noe usunt og noe form for godteri. Så dette er vel lov?

Anonymous poster hash: 7c02a...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er du over 18 år bestemmer du selv om du har lov.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Skrevet

Herregud, dette "sunnhetshysteriet" må ta slutt snart.

• Liker 7
Gjest Penelopee
Skrevet

Krise?! Kos deg med kvikk-lunsjen din du. Du har jo tross alt gått ei mil også.. :)

Skrevet (endret)

Det finnes ingen usunne matvarer*, bare usunne matvaner.

Det er ikke ulovlig å spise sjokolade. Har ennå ikke hørt om noen som har blitt satt i fengsel for det iallfall.

For min egen del unner jeg meg aldri noe, har heller aldri dårlig samvittighet for å spise. Isteden spiser jeg det jeg trenger og det jeg har lyst på*.

*Med unntak av margarin, harskt fett, og bedervet og råtten mat.

*Kvikklunsj er vel den tristeste sjokoladen jeg vet om.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet

En kvikklunch er på ca 250 kcal. Uavhengig om det er lenge siden sist du spiste snop eller ikke. Teller du kalorier, går dette inn i regnestykket som alt annet.

Du har sikkert forbrent mer enn den sjokoladen på den turen. Kanskje du til og med kunne spist 1,5 slike sjokolader og kommet "i null".

Du skal gå ganske langt for å forbrenne en slik sjokolade. Men om du synes det er verdt det, så synes jeg du skal nyte hver bit med et smil om munnen :)

Gjest Runforit
Skrevet

Det er vel ikke krise å unne seg en kvikklunsj på en 10km lang gåtur vel? Det er veldig lenge siden jeg har spist noe usunt og noe form for godteri. Så dette er vel lov?Anonymous poster hash: 7c02a...641

Krise? Som om at verden går under? At det blir krig?

Om det er lov? Tenker du på at politiet arresterer deg? At du havner på psykiatrisk avdeling for de mentalt farlige?

Hva er greien med alle disse syke trådene for tiden? Rene anoreksi/pro ana tilstander her for tiden.

• Liker 3
Skrevet

Enig. Den dagen Kvikklunsj blir "krise" så tror jeg jeg graver meg ned. Eller kanskje ikke, for finnes det ikke større kriser enn det så må verden være blitt et fantastisk sted å være.

Til TS: Har du lyst på Kvikklunsj, så spiser du Kvikklunsj, men kanskje ikke akkurat hver eneste dag i det lange løp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...