Gå til innhold

Hvor var dere på date 1,2,3 gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenker jeg mest på 1, 2 og 3 date. Hvor var daten? Og var det vellykket eller ikke (mtp sted)? Og evt. hvorfor?

Anonymous poster hash: 713af...3ca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min mann på nettet, så første date var egentlig bare for å treffes og se om vi var de vi sa vi var, så vi møttes på en kafe og tok en kaffe, lo litt av fører-kort bildene osv.

Andre date møttes vi ute for å spise, og ingen av oss var så kjent med byen eller restauranter så vi safet med peppes:) Tredje date var vin, film og snop hos ham som ikke overraskende endte i sex:P Vært sammen i 5 år:) Jeg tenker som så at hva man gjør og hvor man er på date ikke er så viktig, så lenge kjemien er der. Men det er nå min smak da:P

Anonymous poster hash: a1fac...dfc
AnonymBruker
Skrevet

1 date gikk vi en tur rundt et vann, 3 km langt og det endte opp med å gå 2 ganger rundt for vi hadde det så trivelig :) 2 date gikk vi på skøyter på samme vann og 3 date inviterte han hjem til middag hos han :)

Anonymous poster hash: c89d3...c55
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Første på pub, resten hjemme hos ham eller meg.

AnonymBruker
Skrevet

De to første var vel på Beans og Café Sara i Oslo. Husker ikke helt den 3.. Har vært sammen i 8 år nå. 2. daten var det vel som varte i 11 1/2 time uten at det var overnatting med i bildet.

Anonymous poster hash: a5073...1ac
AnonymBruker
Skrevet

1. Han med meg på et julebord (hihi, var ganske unge og hadde kjennskap til hverandre fra før). 2. Kino etterfulgt av biltur. 3. Gikk på skøyter.

Anonymous poster hash: f03ed...178

AnonymBruker
Skrevet

bump

Anonymous poster hash: 8ac18...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...