Gå til innhold

Trust issues. Blir paranoid av alt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så utrolig slitsomt.. Det skaper så enorm avstand til mennesker, og jeg klarer ikke ha et normalt forhold til en mann.. Jeg plukker fra hverandre alt de sier og gjør og konkluderer med at de lyver for meg. Akkurat som om jeg er helt besatt av å bli sviktet på verst tenkelige måte..

Jeg har begynt å gå til psykolog.. Men det tærer på meg daglig. Så må bare få ut litt her og nå..

Har du vært der som jeg er og kommet deg videre?

Anonymous poster hash: 78c51...b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du lik med absolutt alle mennesker i livet ditt eller kun menn?

Anonymous poster hash: d36af...423
AnonymBruker
Skrevet

Er du lik med absolutt alle mennesker i livet ditt eller kun menn?

Er sånn i størst grad med menn, men har det sånn med venninner på en dårlig dag. Men på langt nær så ekstrem jeg blir med den jeg dater..

AnonymBruker
Skrevet

Er sånn i størst grad med menn, men har det sånn med venninner på en dårlig dag. Men på langt nær så ekstrem jeg blir med den jeg dater..

Virker som du er ekstremt redd for avvisning og veldig avhengig av bekreftelse fra andre. Det er et resultat av lav selvtillit.

Det verste som kan skje - at en mann ikke vil ha et forhold med deg - er ikke verdens undergang. Det er noe alle opplever iblant, uavhengig av attraktivitet og sosial status eller hva.

Dersom problemene dine er såpass at du må ha profesjonell hjelp, så er jo dette noe du må diskutere med psykologen, ikke oss. Vi kan ikke gi bedre råd enn en som treffer deg personlig og snakker med deg. Bruk psykologen - det er det de er til for.

Ellers gjelder de vanlige tingene for selvtillit. Fokuser på studier/jobb, hobbyer og ting du liker og utfordre deg selv på ulike arena. Du må oppnå ting på egen hånd for å utvikle tro på deg selv. Hold deg unna dating i mellomtiden om du ikke takler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...