AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Har på følelsen av at han jeg dater lyver om en hel del. Hvor han har vært, hvor han skal osv.. Veldig slitsomt.. Er mye han gjør som bare ikke stemmer.. Men jeg er jo redd for at det er jeg som er paranoid.. Har du eerfaringer selv, eller om du er en, og har lyst til å dele hva du lyver om til datet, kjærester o.l?Anonymous poster hash: 6820f...f3e
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 I fjor så møtte jeg en mann fra møteplassen. Han sa alle de rette tingene, og virket som en fantastisk mann. Vi har begge barn, så pratet om han var flyttbar, da jeg ikke er. Vi datet en god stund, så var han veldig på at vi måtte bli kjærester, og da vi ble det. Så kom plutselig sannheten om mye, da røyket han, han var ikke flyttbar og det meste andre stemte ikke. Han trodde at siden jeg forelsket meg i han, så gjorde det ingenting at han var en annen enn han ga seg ut for, og jeg ville sikkert flytte for kjærligheten etter hvert. Det ble slutten for oss. Anonymous poster hash: c74f5...e45
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Skrevet 15. mars 2015 Har du ikke sett "Lyg og Lygenytt" tråden? Lystløgner(e ) som gjør lyging til sport Anonymous poster hash: 49cd4...ae4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #4 Skrevet 15. mars 2015 Har på følelsen av at han jeg dater lyver om en hel del. Hvor han har vært, hvor han skal osv.. Veldig slitsomt.. Er mye han gjør som bare ikke stemmer.. Men jeg er jo redd for at det er jeg som er paranoid.. Har du eerfaringer selv, eller om du er en, og har lyst til å dele hva du lyver om til datet, kjærester o.l?Anonymous poster hash: 6820f...f3e De lyver fordi det gjør livet lettere for dem. De har jo ikke noe å tape på det. Virker ikke som om du gidder å reagere engang, du begynner istedet å tvile på din egen psykiske helse og kaller deg selv paranoid. Han kan få det han vil ved å lyve, og det skjer ikke noe negativt for ham selv, kun deg. Har lurt på om det er litt psykopater, som aldri innser hvordan den som blir løyet til føler seg. Anonymous poster hash: 53dd7...69d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå