Gå til innhold

Trene på ferie i utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Alanya i sommer og lurer på om det er muligheter for å trene der? Eller blir det for varmt?

Og noen som vet hva man kan spise ute på resturangen om man ikke vil gå så mye opp i vekt? Skal være der i 3 uker..

Anonymous poster hash: 59265...3f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du kan jogge hver morgen og bestille sunne alternativer på restaurant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ofte å svømme en time i bassenget tidlig på morgningen, før andre er i bassenget.

I Tyrkia har de mye salat, grønnsaker og rent kjøtt og kylling, skal ikke være noe problem å spise sunt der. Jeg var på 2 uker all inclusive ferie i Tyrkia, og spiste mye. Men gikk ikke opp noen ting, da jeg spiste mest sunn mat, og var i bevegelse.

Anonymous poster hash: 1af33...55e
Skrevet

Jeg går ned hver gang jeg er på sydentur, spiser og drikker det jeg vil, men går veldig mye på dagtid.

Skrevet

De to siste ferieturene mine, til Kreta og Rhodos, har vi vært på et hotell som har treningsrom. Sunprime, tror jeg hotellene heter, og jeg mener de har hotell i Tyrkia også. Ellers finnes det sikkert også andre hotell med treningsrom. Det var ikke som treningssenteret hjemme, men de hadde noen tredemøller, ellipsemaskiner og sykler, samt litt utstyr for styrketrening. Det var utrolig greit å kunne stikke innom der en times tid noen av dagene vi var der. Aircondition var det også, så varmen var ikke noe problem :)

Skrevet

Er flere treningssenter rundt om i Alanya. Er også et par steder langs strandpromenaden hvor det står enkle treningsaparater man fritt kan bruke.

Maten består som nevnt over av mye rent kjøtt og grønnsaker, så det er ikke noe problem å spise sundt.

Både grønnsaker og frukt som man får kjøpt på markedet smaker fantastisk mye bedre enn her i Norge.

Skrevet

Når jeg er i syden elsker jeg å stå opp i rett tid på morningen for å gå/jogge en tur og avslutte med 500-1000m i bassenget før det blir stappfullt av folk.

Det er en frisk og deilig start på dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...