AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #61 Skrevet 21. mars 2015 Jeg tenker som deg Nanne, at jeg stoler på hva jeg selv synes ser bra ut. Det handler tross alt først og fremst om å føle seg vel selv. Men nå har jeg aldri hatt en jobb hvor det forventes at jeg representerer et firma el. Da ville jeg jo måttet tenke mer på hvordan andre oppfatter meg. Jeg går mest i stretchbusker i sterke farge, drMartens sko i sterke farger og topper/gensere med litt festlig mønster. Noen vil kanskje ikke synes det er veldig pent, men det er i alle fall veldig meg. Og det fungerer godt i mitt liv. Noen estetiske regler for klær som ville tilsi at jeg måtte gå i helt andre klær enn jeg egentlig har lyst til, ser jeg overhodet ingen grunn til å bry seg med. Dette gjelder privat for alle, og på jobb for mange "casual yrker". Anonymous poster hash: 32598...7c4
Jolene Skrevet 21. mars 2015 #62 Skrevet 21. mars 2015 Hun står med den ene hånden i bukselommen, jeg tror kanskje det er derfor at skjorta ser stor ut. Jeg foretrekker faktisk skjorter/bluser som er litt innsvingte, men ikke kroppsnære. Selv om jeg etter målene har timeglassfigur har jeg bare middels store pupper, og jeg bruker ofte minimizer-bh'er fordi jeg synes det får klærne mine til å sitte penere. Jeg ser at vi i alle fall har helt forskjellig stil. Jeg bruker alltid kroppsnære plagg med push-up under.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. mars 2015 #63 Skrevet 21. mars 2015 Jeg ser at vi i alle fall har helt forskjellig stil. Jeg bruker alltid kroppsnære plagg med push-up under. Og du ser sikkert helt fantastisk ut også Jeg vet bare at jeg for min del ikke trives i den typen plagg.
Jolene Skrevet 21. mars 2015 #64 Skrevet 21. mars 2015 Og du ser sikkert helt fantastisk ut også Jeg vet bare at jeg for min del ikke trives i den typen plagg. Takk. Det viktigste er jo tross alt at man trives i klærne. Klær kan øke selvtillit, men det å føle seg vel i noe er langt viktigere.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. mars 2015 #65 Skrevet 21. mars 2015 Takk. Det viktigste er jo tross alt at man trives i klærne. Klær kan øke selvtillit, men det å føle seg vel i noe er langt viktigere. Ja, og jeg opplever at jeg føler meg mest selvsikker når jeg føler meg komfortabel Takk for innspillene dine i denne tråden, det er alltid interessant å få høre hva andre mener.
Jolene Skrevet 22. mars 2015 #66 Skrevet 22. mars 2015 Ja, og jeg opplever at jeg føler meg mest selvsikker når jeg føler meg komfortabel Takk for innspillene dine i denne tråden, det er alltid interessant å få høre hva andre mener. Det er bra Håper du ikke tenker at jeg er krass, for det er ikke meningen. Blir bare litt ivrig når jeg diskuterer klær
Gjest Nanne70 Skrevet 22. mars 2015 #67 Skrevet 22. mars 2015 Det er bra Håper du ikke tenker at jeg er krass, for det er ikke meningen. Blir bare litt ivrig når jeg diskuterer klær Nei, har ikke oppfattet deg som krass i det hele tatt! Blir ivrig selv, jeg, så der kjenner jeg meg godt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå