Gjest Frank Slade Skrevet 15. mars 2015 #1 Skrevet 15. mars 2015 Hey. Var ute på byen med en ny dress i går og dessverre presterte en jente å søle litt øl på dressjakken. Ikke veldig mye, men nok til at det plager meg når det er snakk om en ny dress. Hva gjør man? Kan nesten ikke sende den på renseri hver gang jeg er ute.
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2015 #2 Skrevet 15. mars 2015 Du bør begynne å gå med en stor smekke, laget i dressens kamuflerende stoff, sånn for sikkerhets skyld? lol
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Skrevet 16. mars 2015 Hey. Var ute på byen med en ny dress i går og dessverre presterte en jente å søle litt øl på dressjakken. Ikke veldig mye, men nok til at det plager meg når det er snakk om en ny dress. Hva gjør man? Kan nesten ikke sende den på renseri hver gang jeg er ute. Hvis den er i ull, kan du prøve vaskemiddel for møbler med ulltrekk. Den jeg har kommer i skumform (kjøpt hos Bolia, tror jeg), ha på litt og gni veldig! forsiktig der flekken er. Ellers hadde jeg nok bare levert på rens og tatt noe billigere på meg på byen neste gang.Anonymous poster hash: 0a484...9cf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Skrevet 16. mars 2015 Nå får man ikke sølt øl over seg hver gang man er ute, så send den på rens. evt prøv med flekkfjerner og gnu med vann og klut. Anonymous poster hash: 33b43...321
Gjest Tigress Skrevet 16. mars 2015 #5 Skrevet 16. mars 2015 Ja, send på rens. Du vil neppe få ein øl over deg neste gong, som AB over også seier. Og om du gjer det, så ville eg vel kan hende sett litt på kva stadar eg går ut, og ikkje minst om det er lurt å ha på seg dressjakke på desse stadane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå