Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 jeg skal utføre en neseoperasjon da jeg ikke sover så godt om natten siden jeg ikke få rpuste gjennom nesen. noen som har vært gjennom dette? gruer meg masse,og er redd jeg blir skikkelig dårlig. derfor hadde det vært så fint med noen erfaringer fra andre! hvor lang tid tar operasjonen, kan jeg gå som vanlig etterpå,bandasje? uff..gruer meg og har prøvd å få kontakt med legen min for å spørre om alt dette, men han har ferie, og stoler mer på de som faktisk har vært gjennom dette... håper på svar
dreamy Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Jeg kjenner dessverre ikke til slik operasjon, jeg vil bare ønske deg lykke til :trøste:
Gjest Lilleulv Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Kjæresten min har gjort noe greier... Han var alltid tett i nesa, så de var oppi der og skjærte og åpna. Er det det du skal? Det var i så fall ikke så mye pes sa han
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Lå og sov i narkose. Er jo uggen i kroppen etterpå. Var duttet noe vatt oppi som ble tatt ut etter to dager. Ingen ting å grue for, men det er joalltids slik når en skal gjøre noe på sykehus.
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 men måtte dere være på sykehuset over lang tid? har fptt beskjed om at jeg må vøre sykemeldt to uker fra jobb, og det må jo være en grunn til det.. da kan det ikke bare være to vattdotter oppe i nesa som hindrer meg???
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 jeg hadde dette og var inne på sykehuset i en uke og det varnoe helt for jævlig vondt. men i ettertid angrere jge ikke..lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #7 Skrevet 20. august 2004 hjelp, det hørtes ikke akkurat fristende ut.. har nesten lyst til å avlyse hele operasjonen og heller ta det senere... engang....
kjellebassen Skrevet 20. august 2004 #8 Skrevet 20. august 2004 Har ikke operert i nesa men har nettopp vært igjennom flere ankeloperasjoner på grunn av et komplisert brugg jeg fikk på en fotballkamp i saommer. Selve operasjonen er ingenting å grue seg til, den vil du ikke merke engang da du vil være i narkose hele tiden (Som å være bevisstløs) Det viktige er å sørge for å få riktig smertestillende etter at narkosen er over..da vil det gå bra og nesten smertefritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå