Gå til innhold

Tipse nav om trygdesvindel...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gjort dette pr mail? Har funnet frem e-posten til nav kontroll for mitt fylke og vurderer å lage en fake e-post å sende tipset fra? Er det så enkelt? At det ikke er mulig å spore meg? Da dette gjelder familie ønsker jeg å være helt anonym og la Nav gjøre jobben....

Anonymous poster hash: f3b24...d91
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe og være anonym.

Anonymous poster hash: 672ff...d0d
AnonymBruker
Skrevet

Tror du overvurderer hva Nav gidder å gjøre..og hvor tregt systemet faktisk er...i min by har en Nav-konsulent ansvar for 1500 brukere.

Anonymous poster hash: a6618...772
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du overvurderer hva Nav gidder å gjøre..og hvor tregt systemet faktisk er...i min by har en Nav-konsulent ansvar for 1500 brukere.

Anonymous poster hash: a6618...772

Du er klar over at de har en egen, stor avdeling som jobber med nettopp dette? Det er ikke de "vanlige" konsulentene som sjekker opp tips.

• Liker 4
Skrevet

Nav gidder ikke bry seg om hvem du er om du klager... Forresten veldig bra at du sier ifra om dette! Vi må ha som mål og ta alle snyltere av Nav! De er en av grunnene til at pensjonene er blitt så lave!!

AnonymBruker
Skrevet

Nav gidder ikke bry seg om hvem du er om du klager... Forresten veldig bra at du sier ifra om dette! Vi må ha som mål og ta alle snyltere av Nav! De er en av grunnene til at pensjonene er blitt så lave!!

Enig. Ts kjempe fint at du sier ifra.

Anonymous poster hash: ed614...ba1

• Liker 1
Skrevet

Utrolig bra at du sier fra. Trygdesnyltere og falske NAV'ere er en enorm utgiftspost for velferds-Norge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med NAV en gang om en person som jobbet (svart) full tid OG mottok dagpenger. Hva de hadde tenkt å gjøre med det? INGENTING!

Litt avhengig av hva det gjelder, men det kan hende at Skatteetaten er mere interessert å høre om det...

Anonymous poster hash: 1e32c...478
Skrevet

Noen som har gjort dette pr mail? Har funnet frem e-posten til nav kontroll for mitt fylke og vurderer å lage en fake e-post å sende tipset fra? Er det så enkelt? At det ikke er mulig å spore meg? Da dette gjelder familie ønsker jeg å være helt anonym og la Nav gjøre jobben....

Anonymous poster hash: f3b24...d91

Så la nå NAV selv gjøre den jobben. Det er ingen grunn til at du skal blande deg.

Skrevet

Du kan ringe og være anonym.

Lykke til med å ringe til NAV...

Ikke det at du ga et dårlig råd, men en legitim kritikk av NAV. De tar aldri telefonen.

Om de gjør det blir du sittende og overføres til neste som overfører til en annen, som setter telefonen over til sentralbordet, som ber deg ringe brukerstøtte for nettsidene deres...

AnonymBruker
Skrevet

Så la nå NAV selv gjøre den jobben. Det er ingen grunn til at du skal blande deg.

En viktig kilde for NAV kontroll er nettopp tips.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med å ringe til NAV...

Ikke det at du ga et dårlig råd, men en legitim kritikk av NAV. De tar aldri telefonen.

Om de gjør det blir du sittende og overføres til neste som overfører til en annen, som setter telefonen over til sentralbordet, som ber deg ringe brukerstøtte for nettsidene deres...

Bare fordi du har lest i avisen at NAV er trege slik og sånn og naboen din ikke får kontakt med saksbehandleren sin, så er hele NAV slik?

Skrevet

Bare fordi du har lest i avisen at NAV er trege slik og sånn og naboen din ikke får kontakt med saksbehandleren sin, så er hele NAV slik?

Lest i avisen?

Hvordan tror du jeg kunne ramse opp hele den lange leksa uten å ha forsøkt akkurat de samme selv?

NAV ansatte tar ikke sånne henvendelser opp til vurdering, fordi de har bunker med papirer å gå gjennom så brukere kan få et vedtak om et par tre mnd...

TS vil dessuten bli sett på som en som vil angi noen hun er sjalu på.

Skrevet

En viktig kilde for NAV kontroll er nettopp tips.

Ikke tips fra private, nei.

Tips fra leger og lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Lest i avisen?

Hvordan tror du jeg kunne ramse opp hele den lange leksa uten å ha forsøkt akkurat de samme selv?

NAV ansatte tar ikke sånne henvendelser opp til vurdering, fordi de har bunker med papirer å gå gjennom så brukere kan få et vedtak om et par tre mnd...

TS vil dessuten bli sett på som en som vil angi noen hun er sjalu på.

Det er ikke de vanlige saksbehandlerne som tar imot disse tipsene. Det finnes en egen avdeling som jobber kun med dette, nemlig NAV kontroll. Skaff deg fakta før du vrøvler i vei.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke de vanlige saksbehandlerne som tar imot disse tipsene. Det finnes en egen avdeling som jobber kun med dette, nemlig NAV kontroll. Skaff deg fakta før du vrøvler i vei.

Det var da voldsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...